با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شیائومی ردمی K70 Ultra Championship Edition را با المان‌های طراحی لامبورگینی ببینید
عکس : شیائومی ردمی K70 Ultra Championship Edition

شیائومی قرار است ردمی K70 Ultra را فردا به‌صورت رسمی معرفی کند و پیش از رونمایی، این شرکت فاش کرده است که یک نسخه محدود از این گوشی نیز با نام Redmi K70 Ultra Champion Edition وجود خواهد داشت که طراحی آن از خودروی لامبورگینی الهام گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی این گوشی از المان‌های طراحی مدل پیشین K70 Pro Champion Edition بهره می‌برد و دارای لوگوی Yشکل ابرخودروی Lamborghini Essenza SCV12 در کنار لوگوی سپر مسابقه‌ای SQUADRA CORSE است. این گوشی در رنگ سبز و زرد در دسترس خواهد بود.

جای تعجب نیست که تمرکز نسخه Champion صرفاً جنبه زیبایی دارد و به طرفداران این فرصت را می‌دهد که دستگاهی داشته باشند که عملکرد بالا را تداعی می‌کند.


شیائومی هنوز مشخصات Champion Edition را تأیید نداده است، اما به‌احتمال‌زیاد سخت‌افزار اصلی آن مشابه نسخه استاندارد خواهد بود. بااین‌حال، این مدل ممکن است با گزینه‌های حافظه ارتقایافته عرضه شود.

بنابر شایعات، Redmi K70 Ultra به چیپست +MediaTek Dimensity 9300 مجهز شده است و از صفحه‌نمایش OLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت 144 هرتز بهره می‌برد.

صفحه نمایش و بدنه گوشی شیائومی ردمی k70 لامبورگینی
عکس : صفحه نمایش و بدنه گوشی شیائومی ردمی k70 لامبورگینی

این صفحه‌نمایش همچنین دارای 3840 هرتز PWM است که شیائومی ادعا می‌کند بهترین حالت محافظت از چشم را در شرایط کم نوری ارائه می‌دهد. درحالی‌که اندازه دقیق صفحه‌نمایش هوز مشخص نیست، تأیید شده است که پنل دستگاه ساخت TCL می‌باشد.

ردمی طرح لامبورگینی
عکس : ردمی طرح لامبورگینی

سیستم دوربین این مدل نیز دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX906 است که احتمالاً با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. قابل‌ذکر است که K70 Ultra اولین گوشی Redmi است که از الگوریتم تصویربرداری AISP توسعه‌یافته توسط شیائومی استفاده می‌کند و هدف آن بهبود عملکرد کلی دوربین است.

لامبورگینی ردمی
عکس : لامبورگینی ردمی

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Redmi K70 Ultra تراشه تقویت سیگنال Pengpai T1 شیائومی است. گزارش شده است که این تراشه 12 درصد عملکرد WiFi، تا 20 درصد بهبود عملکرد GPS و افزایش قابل‌توجه 58 درصدی در قدرت سیگنال WiFi 5G را ارائه می‌دهد.

جدای از این، این گوشی دارای تراشه Surge P2 برای شارژ سریع، G1 برای مدیریت انرژی و تراشه D1 برای پردازش مستقل نمایشگر خواهد بود. همه این‌ها تراشه‌های داخلی هستند که توسط خود شیائومی توسعه یافته‌اند.

گوشی لامبورگینی
عکس : گوشی لامبورگینی

علاوه‌بر این، تأیید شده است که این گوشی دارای یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است و همچنین از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین