با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آموزش تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون برنامه
عکس : تغییر پس زمینه تماس شیائومی

آیا از ظاهر تکراری صفحه تماس گوشی شیائومی خود خسته شده‌اید؟ خوشبختانه، راه‌هایی برای شخصی‌سازی این بخش از رابط کاربری وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از مجله اینترنتی ماگرتا در این مقاله، به شما روش‌های تغییر پس زمینه تماس شیائومی بدون نیاز به برنامه‌های جانبی را آموزش خواهیم داد. با بخش ترفند ماگرتا همراه باشید.


نحوه عوض کردن بک گراند تماس گوشی شیائومی

گزینه‌ای که در ابتدای امر می‌توان مدنظر قرار داد، بهره‌گیری از تصویر صفحه قفل گوشی به عنوان پس‌زمینه تماس‌های ورودی است. در این روش، تصویری که برای صفحه قفل خود برگزیده‌اید، به طور همزمان به عنوان پس‌زمینه تماس‌های دریافتی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. بدین منظور:

 گزینه Incoming Call Background
عکس : گزینه Incoming Call Background

برنامه تماس گوشی خود را باز کنید و وارد بخش Advanced Settings یا تنظیمات پیشرفته شوید.

سپس گزینه Incoming Call Background یا پس زمینه تماس‌های ورودی را لمس کنید.

تصویر مدنظرتان را انتخاب کنید و تغییرات را اعمال کنید.

خش Sound & vibration یا صدا و لرزش
عکس : خش Sound & vibration یا صدا و لرزش

برای لغو کردن تغییرات فوق و انتخاب مجدد تصویر پیش فرض تماس‌ها، کافیست دوباره مراحل گفته شده را انجام دهید اما این بار به جای مرحله آخر گزینه Default یا پیش فرض را انتخاب کنید.

کاربران گوشی‌های شیائومی که رام چین را در هنگام خرید انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از روشی جایگزین برای تغییر پس زمینه تماس بدون نیاز به نصب برنامه استفاده کنند. برای بررسی اینکه آیا این روش برای گوشی شما قابل استفاده است یا خیر، مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: تنظیمات یا Settings گوشی خود را باز کنید و وارد بخش Sound & vibration یا صدا و لرزش شوید.

گزینه Profile video for incoming call
عکس : گزینه Profile video for incoming call

قدم دوم: حال روی گزینه Profile video for incoming call کلیک کنید.

تم های ویدئویی برای تماس
عکس : تم های ویدئویی برای تماس

قدم سوم: با فعال کردن این گزینه، امکان دسترسی به مجموعه ای از تم های ویدئویی برای تماس ها فراهم خواهد شد. همچنین قابلیت بارگذاری ویدئوهای دلخواه شما برای استفاده در این بخش نیز وجود دارد.

در این آموزش ، روش‌های مختلف تغییر پس زمینه تماس بدون برنامه در گوشی‌های شیائومی ارائه شد تا کاربران بتوانند ظاهر تماس‌های ورودی خود را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

برخی کاربران ممکن است تمایل به استفاده از تصاویر شخصی یا عکس‌های منظره به عنوان پس زمینه تماس داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند از رنگ‌های ساده یا طرح‌های انتزاعی استفاده کنند. در نهایت، انتخاب برنامه مناسب به سلیقه و نیازهای فردی هر کاربر بستگی دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین