با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شیائومی میکس فلیپ احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود
عکس : شیائومی میکس فلیپ

انتظار می‌رود شیائومی در سال آینده میلادی از دو گوشی تاشو رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها شیائومی میکس فولد ۴ خواهد بود که احتمالا در نیمه دوم سال آینده معرفی می‌شود در حالی که دستگاه دیگر اولین گوشی تاشو فلیپ این برند موسوم به میکس فلیپ خواهد بود که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

حالا در حالی که هنوز شیائومی هیچ اشاره‌ای به گوشی تاشو فلیپ خود نکرده است، امروز گزارشی در دسترس قرار گرفته که نوع تراشه به کار رفته در آن را فاش می‌کند.

یک افشاگر چینی به تازگی ادعا کرده که شیائومی قصد عرضه چندین گوشی مختلف را دارد که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز هستند. این افشاگر اذعان داشته که جدا از گوشی ردمی K70، یک تبلت و یک گوشی تاشو کوچک نیز با تراشه پرچمدار سال ۲۰۲۲ کوالکام عرضه خواهند شد.

به نظر می‌رسد منظور افشاگر چینی از گوشی تاشو کوچک همان شیائومی میکس فلیپ است که از طراحی صدفی بهره می‌برد. البته انتظار می‌رفت اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه شود ولی ظاهرا غول فناوری چینی تصمیم دیگری برای دستگاه موردانتظار خود گرفته است.

در حال حاضر، اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی شیائومی میکس فلیپ در دسترس نیست ولی چندی پیش تصویری شماتیک از این گوشی فاش شد که دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌داد. در این رابطه، گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که میکس فلیپ از سنسور تله‌فوتو با زوم ۳ برابری بهره خواهد برد. دو ماه پیش نیز این گوشی در پایگاه اطلاعاتی IMEI لیست شد. گزارش شده که شیائومی میکس فلیپ همراه شیائومی ۱۴ اولترا در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

افشاگر چینی از یک تبلت نیز صحبت به میان‌ آورده که ظاهرا شیائومی پد ۷ پرو است. شایعه شده که تبلت شیائومی از نمایشگر ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، اسنپدراگون ۸ نسل دو و ماژول مربعی‌شکل دوربین بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی میکس فلیپ احتمالا تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد و خبری از فروش آن در بازارهای جهانی نخواهد بود. نماینده موردانتظار شیائومی احتمالا رقابت سختی با گوشی‌هایی مانند آنر مجیک فلیپ و ویوو X فلیپ ۲ که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند خواهد داشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین