با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جزئیات فنی نمایشگر و رنگ‌بندی شیائومی ۱۴ تایید شد
عکس : رنگ‌بندی شیائومی ۱۴

روز گذشته، کوالکام در طی رویداد Snapdragon Summit خود به طور رسمی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه رونمایی کرد. در این رویداد، نماینده برند شیائومی نیز حضور داشت و طراحی رسمی نسل جدید سری پرچمدار این برند موسوم به سری شیائومی ۱۴ را برای کاربران به نمایش گذاشت. به علاوه، غول فناوری چینی با انتشار چندین پوستر جزئیات فنی نمایشگر نسخه استاندارد سری را تایید کرد.

براساس این گزارش، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو از طراحی مشابه بهره می‌برند. در این راستا، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ تنها نسخه کامپکت مدل پرو سری به شمار می‌رود. برخلاف لبه‌های خمیده نمایشگر نسل قبلی، سری شیائومی ۱۴ از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد. البته برای راحتی و امنیت بیشتر در دست، پنل پشتی مقداری خمیده است که سبب می‌شود کاربران حس راحتی موقع کار با دستگاه داشته باشند.

نماینده شیائومی همچنین تایید کرده که شیائومی ۱۴ در چهار رنگ مشکی،‌ سفید، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد. مدل پرو سری نیز در سه رنگ مشکی، سبز و سفید معرفی می‌شود. همانطور که می‌دانیم، سری شیائومی ۱۴ در فردا و در تاریخ ۴ آبان برای بازار چین رونمایی خواهند شد. شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو اولین گوشی‌های بازار خواهند بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار می‌شوند. به علاوه، نسل جدید پرچمدار این برند با سیستم عامل اختصاصی هایپر او اس همراه خواهند شد.

جزئیات فنی نمایشگر شیائومی ۱۴

شیائومی با انتشار سه پوستر مختلف مشخصات فنی نمایشگر پرچمدار خود را تایید کرده است. در این راستا، شیائومی ۱۴ به نمایشگر Huaxing C8 مجهز خواهد شد که با همکاری دو برند شیائومی و TCL ساخته شده است. نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی این گوشی همچنین از رزولوشن تصویر 1.5K و فناوری نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی LTPO پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی نمایشگر پرچمدار شیائومی برابر با ۳۰۰۰ نیت خواهد بود در حالی که به نسبت نسل قبلی تا ۱۷ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین