با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی سری شیائومی ۱۴ پیش از معرفی لو رفت
عکس : شیائومی ۱۴

۲۶ اکتبر مصادف با چهارم آبان ماه باید منتظر رونمایی از خانواده شیائومی ۱۴ باشیم که به سیستم عامل هایپر او اس مجهز خواهند بود. تا به امروز تصاویر آنچنان واضحی از این محصولات منتشر نشده بود، اما امروز شاهد انتشار و لو رفتن عکس‌های این گوشی‌های هوشمند هستیم.

پوستر مشخص کننده تاریخ رونمایی از سری شیائومی ۱۴ تصویر آنچنان مفهومی از دو عضو این خانواده را به نمایش نمی‌گذارد، اما با کمی جابجا کردن المان‌ها و ویرایش رنگ و نور، به تصویری می‌رسیم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کمپانی شیائومی در مدت کوتاهی پس از انتشار تصویر بالا، عکس‌های دقیق رندر شده ازشیائومی ۱۴ را به نمایش گذاشت. ۴ تصویر زیر، گزینه‌هایی است که به صورت رسمی از سمت شرکت شیائومی منتشر شده و به صورت کامل، ظاهر و زبان طراحی این گوشی هوشمند را به معرض نمایش می‌گذارد. همان طور که می‌بینید، ‌نمایشگر آن تخت بوده و یک حفره دایره‌ای شکل در مرکز آن برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که رندرهای CADشیائومی ۱۴ پرو به درستی اجرا شده بود. زبان طراحی این دو محصول با یکدیگر یکسان بوده، اماشیائومی ۱۴ ابعاد کوچک‌تری خواهد داشت. البته مطمئنا تفاوت‌های بیشتری در این میان وجود خواهد داشت، اما از آن جا که در این مطلب در مورد زبان طراحی صحبت می‌کنیم، باید بگوییم که تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

کناره‌های بدنه این گوشی هوشمند مانند آیفون‌ها، به صورت تخت طراحی شده است. قسمتی که به قسمت پشت بدنه می‌رود، به حالت خمیده خواهد بود تا هنگام قرارگیری در دست، حس بهتری به کاربر القاء کند. دکمه‌های فیزیکی در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند و تنها گزینه‌های موجود روی دم سمت بدنه به حساب می‌آیند.

شیائومی ۱۴ و نسخه پرو از جزیره دوربین مربعی شکل با گوشه‌های خمیده برخوردار هستند که نسبت به بدنه، کاملا بیرون زده است. همان طور که می‌دانید، سنسورهای دوربین هم با مشارکت کمپانی لایکا طراحی و توسعه یافته است.

حالا که صحبت از لایکا به میان آمد، اگر به تصویر زیر نگاه کنید، برخی مشخصات دوربین را نیز مشاهده خواهید کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین