با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شیائومی 13T در رتبه ۶۰ وبسایت DxOMark قرار گرفت
عکس : شیائومی تی 13
.

گوشی شیائومی 13T جدیدترین پرچمدار شیائومی محسوب می‌شود که با تمرکز ویژه بر قدرت سخت‌افزار بالا و نمایشگر باکیفیت توسعه داده شده است. در این راستا، گوشی جدید شیائومی اط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو که قوی‌ترین سخت‌افزار حال حاضر بازار اندرویدی‌ها است بهره می‌برد. از سوی دیگر، پنل جلویی شیائومی 13T میزبان نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر بالا است که تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جدا از نمایشگر و سخت‌افزار قدرتمند، شیائومی 13T به سیستم دوربین کارآمدی مجهز شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.



حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت DxOMark بررسی دقیقی از شیائومی 13T داشته که عملکرد سیستم دوربین آن را در شرایط مختلف می‌سنجد. در آزمون‌های فنی این وبسایت، پرچمدار جدید شیائومی امتیاز کلی ۱۲۳ را کسب کرده است که امتیاز خوبی به شمار می‌رود ولی در برابر دیگر گوشی‌های مطرح بازار حرفی برای گفتن ندارد.

در رده‌بندی بهترین گوشی‌های هوشمند از نظر دوربین DxOMark، شیائومی 13T در جایگاه ۶۰ قرار گرفته که چندان قابل توجه نیست. برای مقایسه، گوشی شیائومی در رتبه بهتری به نسبت گوشی‌هایی مانند وان پلاس ۱۰ پرو، آیفون ۱۱ پرو مکس، گلکسی اس ۲۲ (نسخه اگزینوس) و سونی اکسپریا ۵ مارک ۵ جای گرفته است.

در بخش عکاسی و فیلمبرداری، شیائومی 13T به ترتیب امتیازهای ۱۲۱ و ۱۳۲ را به خود اختصاص داده است. از نظر بزرگنمایی، این دستگاه موفق شده امتیاز ۱۰۱ را کسب کند. طبق آنچه DxOMark ادعا کرده است، شیائومی 13T در زمانی که نور کافی وجود داشته باشد می‌تواند جزئیات تصاویر را به خوبی ثبت کند و اکسپوژر (نوردهی) را در بالاترین سطح قرار دهد. به علاوه، دوربین گوشی از دامنه پویایی گسترده‌ای برخوردار است. لرزشگیر ویدئو نیز به خوبی عمل کند و رنگ‌های در حالت فیلمبرداری شفاف به نظر می‌رسند.

در زمانی که شرایط نوری خوبی وجود نداشته باشد، ایراد اصلی دوربین شیائومی 13T‌ مشخص می‌شود. در این حالت، در تصاویر گرفته‌شده نویز زیادی دیده می‌شود که به کیفیت نهایی تصاویر آسیب وارد می‌کند. به علاوه، نوردهی در ویدئوها نیز ناپایدار است. از سوی دیگر، تراز سفیدی تصاویر نیز با اختلال همراه می‌شود.

به طور کلی، دوربین شیائومی 13T برای کاربرانی مناسب است که قصد دارند به صورت تفریحی با گوشی خود عکاسی کنند و در عین حال تمایلی برای پرداخت هزینه بالا ندارند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین