با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
Xbox Series X پس از Xbox Showcase، جهشی چشمگیر در فروش تجربه می‌کند
عکس : ایکس باکس شوکیس

Xbox Series X پس از شوکیس خیره‌کننده Xbox، با جهش فروش و بازگشت امیدوارانه طرفداران، آیا می‌تواند با پلی استیشن ۵ رقابت کند؟

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا ایکس باکس سری ایکس علی‌رغم قدرت بی‌نظیرش، تاکنون در رقابت با پلی استیشن ۵ چندان موفق نبوده است. حتی تخفیف‌های مکرر هم نتوانستند فروش آن را به طور قابل توجه‌ای افزایش دهند. با این حال، به نظر می‌رسد ورق برگشته و مایکروسافت با جهشی چشمگیر در فروش، طعم پیروزی را چشیده است.

لیست بازی‌های آینده Xbox Series X، نویدبخش تجربیات منحصر به فرد و هیجان‌انگیزی است که می‌تواند این کنسول را به پلتفرمی برتر تبدیل کند. در حالی که استودیوهای پلی استیشن برای جبران کمبود محتوای جدید به زمان نیاز دارند، Xbox با عناوینی مانند Doom: The Dark Ages و Fable و Perfect Dark و Gears E-Day خود را برای رقابت آماده نشان می‌دهد. این‌ها فقط نمونه‌ای از بازی‌های انحصاری هستند که در آینده از سوی مایکروسافت عرضه خواهند شد.

یکی از نمودهای بارز این پیشرفت، خالی شدن قفسه‌های فروشگاه آمازون از ایکس باکس سری ایکس است. در حال حاضر، تنها مدل‌های دست دوم و بازسازی شده این کنسول در آمازون به فروش می‌رسند، اتفاقی که به ندرت برای محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت رخ می‌دهد. این در حالی است که پلی استیشن ۵ به وفور در آمازون موجود است.

این جریان هیجان‌انگیز به شبکه‌های اجتماعی نیز کشیده شده است. برخی از کاربرانی که پیش از این به خاطر ناامیدی از مایکروسافت، کنسول‌های خود را فروخته بودند، حالا از تمایل خود برای بازگشت به اکوسیستم ایکس باکس خبر می‌دهند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین