با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دو پلن اشتراکی جدید Premium پلاس و Basic برای ایکس معرفی شدند
عکس : اشتراک پولی شبکه اجتماعی ایکس

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) امروز از دو پلن اشتراکی جدید به نام‌های بیسیک ( Basic ) و Premium پلاس برای پلتفرم خود رونمایی کرد. در حال حاضر، این شبکه اجتماعی از پلن اشتراکی پرمیوم با هزینه ۸ دلار ماهانه بهره می‌برد. در این رابطه، ایکس حالا سه پلن اشتراکی دارد که به ترتیب شامل پلن بیسیک با هزینه ۳ دلار ماهانه، پلن پرمیوم با هزینه ۸ دلار ماهانه و پرمیوم پلاس با هزینه ۱۶ دلار در ماه می‌شوند.

پلن اشتراکی بیسیک که ارزان‌ترین پلن ایکس محسوب می‌شود قابلیت‌هایی مانند ادیت پست‌ها، تولید پست‌ها و ویدئوهای طولانی‌تر، لغو کردن به اشتراک‌گذاری پست و پخش ویدئو در پس‌زمینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، در این پلن امکان دانلود ویدئو‌ها نیز فراهم آورده شده است.

کاربران در پلن بیسیک می‌توانند از قابلیت احراز هویت دوعاملی SMS و رمزنگاری پیام‌های ارسالی استفاده کنند. کاربران همچنین قادر خواهند بود که آیکن‌های برنامه را تغییر دهند و یا تم‌ها را شخصی‌سازی کنند. به علاوه، هایلایت کردن پست‌های موردعلاقه نیز در این پلن اشتراکی امکان‌پذیر شده است. با همه این قابلیت‌ها، پلن بیسیک تیک آبی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

پلن پرمیوم از همه قابلیت‌های اشتراک بیسیک بهره می‌برد و در عین حال میزان نمایش تبلیغات را به نصف کاهش می‌دهد و از تیک آبی نیز برخوردار است. این پلن قابلیت Creator Hub را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد که برای تولید محتوا و کسب درآمد از آن کاربرد دارد. دیگر ابزارهای X Pro و Medai Studio نیز با پلن پرمیوم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که پلن پرمیوم پلاس با قیمت ۱۶ دلار ماهانه از همه ویژگی‌های اشتراک بیسیک و پرمیوم برخوردار است. با این وجود، پلن پرمیوم پلاس به طور کامل تبلیغات را حذف می‌کند و با اولویت اول نمایش ریپلای همراه می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین