با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ایلان ماسک نمای کلی از برنامه ایکس پریمیوم را به نمایش گذاشت
عکس : برنامه ایکس پریمیوم

ایلان ماسک ، مالک برنامه توییتر سابق و ایکس کنونی، از زمانی که این برنامه را خریداری کرد، دست به اقدامات مهمی زد و تغییرات اساسی را در آن ایجاد کرد.

حالا ایلان ماسک در یک برنامه با موضوع ایمنی هوش مصنوعی شرکت و از ایکس کاملا پولی صحبت کرد. او در این باره گفت که احتمال دارد برنامه ایکس کاملا پریمیوم شود.

ایلان ماسک دلیل این کار را مقابله با ربات‌های موجود در این پلتفرم نامید و اعلام کرد که تنها راه مقابله کردن با این ربات‌ها، پریمیوم کردن ایکس است.

هر بار که یک سازنده ربات می‌خواهد وارد این پلتفرم شود و از آن استفاده کند، باید از روش پرداخت جدیدی بهره ببرد، در نتیجه امنیت سیستم بالاتر خواهد رفت. او در ادامه گفت که این تنها راهی است که می‌توانیم با آن با ارتش عظیم ربات‌ها مبارزه کنیم.

ربات‌ها می‌توانند در یک پلتفرم رسانه اجتماعی به راحتی به انجام کارهایی مانند پست کردن، لایک کردن یا دنبال کردن حساب‌ها بپردازند. همین امر منجر به انتشار اطلاعات جعلی، سردرگم کردن کاربران، کاهش اعتبار تعاملات آنلاین و تغییراتی در روند برنامه خواهد شد.

کاربران پریمیوم می‌توانند پس از خریداری اشتراک برنامه ایکس از امکانات جدیدی نظیر ایجاد توییت‌های طولانی با 25000 کاراکتر، دریافت فهرست‌های شغلی موردنیاز شرکت‌ها و دانلود ویدیوهای توییت‌ها استفاده کنند.

در همین حال، کاربران برنامه ایکس رایگان با محدودیت‌های زیادی روبرو هستند؛ یکی از این موارد شامل محدودیت تعداد توییت‌ها یا پست‌های روزانه می‌شود که امری کاملا طبیعی است.

ایلان ماسک اعلام کرد که این پلتفرم هر ماه حدود 550 میلیون کاربر دارد که روزانه حدود 100 تا 200 میلیون پست منتشر می‌کنند. بنابراین قرار است همین هزینه اندکی که از برنامه ایکس پریمیوم بدست می‌آید، صرف مبارزه با ربات‌های موجود در این پلتفرم شود. اگرچه بنظر می‌رسد کاربران زیادی مایل به خریداری اشتراک نیستند.

بر اساس یک تحقیقی که اخیرا انجام شده، در حال حاضر تنها 827615 کاربر برای اشتراک پریمیوم هزینه می‌کنند، بنابراین متقاعد کردن دیگر کاربران برای استفاده از ایکس پریمیوم ممکن است یک چالش بزرگ به حساب بیاید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین