با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
واتس‌اپ قابلیت‌های پیشرفته‌تری برای تماس تصویری عرضه کرد
عکس : واتس‌اپ قابلیت‌های پیشرفته‌تری برای تماس تصویری عرضه کرد

این سیستم جدید فشرده‌سازی قرار است که نویز و اکو را حذف نماید، که برای محیط‌های پر سر و صدا مفید است. همچنین، در شبکه‌های پرسرعت، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی با وضوح بالاتر وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا واتس‌اپ در حال ارتقای تماس ویدیویی خود با ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش جدید، تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر و اسپیکر اسپاتلایت (Speaker Spotlight) است، با این هدف که پلتفرم را به رقیبی برای زوم، فیس‌تایم و گوگل میت تبدیل کند.

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه می‌تواند برای تماشای ویدیوها در کنار یکدیگر، اشتراک‌گذاری محتوایی که به راحتی قابل اشتراک‌گذاری نیست و یا عیب‌یابی دستگاه‌های والدینتان مفید واقع شود. همچنین امکان به‌اشتراک‌گذاری صدا نیز فراهم شده است تا بتوانید به راحتی با دیگران در حالی که به صفحه‌نمایش آنها نگاه می‌کنید چت کنید.

این پلتفرم متعلق به متا همچنین تعداد شرکت‌کنندگان خود را در تماس‌های ویدیویی به 32 نفر افزایش داده است، که افزایشی قابل‌توجه نسبت به محدودیت قبلی هشت نفر است که برای اولین بار در سال 2020 با شروع قرنطینه‌های همه‌گیری شروع شد.

اسپیکر اسپاتلایت یکی دیگر از تغییرات به‌روزرسانی واتس‌اپ است (که در حال حاضر یک ویژگی استاندارد در بسیاری از سایر پلتفرم‌های تماس به شمار می‌رود). در یک تماس گروهی، فردی که صحبت می‌کند ابتدا در ردیف شرکت‌کنندگان ظاهر می‌شود و تصویر او برجسته می‌شود و به این ترتیب تشخیص اینکه چه کسی میکروفون را دارد آسان‌تر می‌شود.

واتس‌اپ همچنین به تغییر اخیر خود به کدک Mlow برای تماس‌های واضح‌تر اشاره کرده است. این سیستم جدید فشرده‌سازی قرار است که نویز و اکو را حذف نماید، که برای محیط‌های پر سر و صدا مفید است. همچنین، در شبکه‌های پرسرعت، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی با وضوح بالاتر وجود خواهد داشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین