با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از تصاویر DALL-E 3 را به جستجوگر Bing و مرورگر اج اضافه کرد
عکس : جستجوگر Bing

مردم سراسر جهان به‌زودی درباره ابزار هوش مصنوعی Microsoft Copilot و Bing Image Creator اطلاعات بیش‌تری را خواهند شنید؛ چرا که این فناوری‌های نوآورانه به مرورگر اج و جستجوگر Bing شرکت مایکروسافت می‌آیند.

مایکروسافت در جریان برگزاری رویداد سرفیس اخیر خود این خبر را اعلام و از چندین ویژگی هوش مصنوعی و محصول سخت‌افزاری دیگر نیز رونمایی کرد. مایکروسافت در حال افزودن Copilot به پلتفرم‌های مختلف خود است. Copilot در واقع یک هوش مصنوعی مفید است که کاربران را در تمامی کارهای محاسباتی راهنمایی می‌کند.

ابزار Copilot که در گذشته برای کدنویسی به برنامه‌نویسان کمک کرده است؛ اکنون با مایکروسافت آفیس یکپارچه شده و در زمینه نگارش اسناد Word، خلاصه‌سازی متون و تجزیه و تحلیل داده‌ها به کاربران کمک می‌کند.

همچنین Copilot به Microsoft Shopping اضافه شده و به کاربران کمک می‌کند تا با بررسی کدهای تبلیغاتی برای صرفه‌جویی بیش‌تر، بهترین پیشنهادات را پیدا کنند. Shopping Copilot در زمینه تصمیم‌گیری برای خرید به کاربران کمک می‌کند.

به‌عنوان مثال هنگامی‌که شما تلاش می‌کنید تا بر اساس سطح مهارت خود، کفش فوتبالی مناسب را پیدا کنید؛ می‌توانید از یک عکس یا تصویر ذخیره شده به‌عنوان نقطه شروع خرید استفاده کنید. Copilot محصولاتی با ظاهر مشابه را پیدا خواهد کرد.

تصاویر DALL-E 3

چنان‌چه تاکنون تصاویر DALL-E 3 را مشاهده نکرده‌اید؛ در این‌صورت احتمالا از کارکرد مثبت آن در Bing Image Creator شگفت‌زده خواهید شد. مایکروسافت اعلام کرده که Bing از جدیدترین تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی OpenAI استفاده خواهد کرد. این فناوری پیشرفته به‌زودی رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت برای استفاده از هوش مصنوعی بسیار مشتاق است. با توجه به جهش‌های بزرگ در کیفیت تصاویر و تطبیق عکس‌ها و آثار هنری در جزئیات و تفاوت‌های ظریف، اعلام تولید شدن این عکس‌ها توسط ماشین غالبا امری ضروری است. به منظور شفافیت بیش‌تر، کلیه تصاویر Bing تحت عنوان “generated by AI” علامت‌گذاری می‌شوند. Microsoft Content Credentials به کلیه تصاویر تولید شده در Bing توسط هوش مصنوعی یک واترمارک دیجیتال رمزنگاری شده را اضافه می‌کند.

همچنین این داده‌ها شامل زمان و تاریخ ایجاد برای ثبت کامل زمان و چگونگی ساخته شده تصویر است. بعلاوه Microsoft Content Credentials به نسخه ارتقایافته Microsoft Paint و Designer با قابلیت هوش مصنوعی اضافه می‌شود. امسال مقوله هوش مصنوعی در کانون توجه مایکروسافت قرار داشته است و سیر تحول انقلابی هوش مصنوعی به هیچ عنوان کند نمی‌شود. Copilot راه خود را به کلیه برنامه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت باز می‌کند.

مایکروسافت علاوه بر معرفی نوآوری‌های خود در زمینه هوش مصنوعی از 2 دستگاه سرفیسی جدید با اسامی سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 و سرفیس لپ‌تاپ گو 3 نیز رونمایی کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین