با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تولید حلقه گلکسی رینگ سامسونگ از ماه آینده آغاز خواهد شد
عکس : گلکسی رینگ

تاکنون شایعاتی زیادی درباره یک پوشیدنی هوشمند سامسونگ به نام حلقه گلکسی رینگ وجود داشته است. بازار حلقه ‌های هوشمند تقریبا جدید و دست‌نخورده است و سامسونگ می‌خواهد شانس حود را در این بازار امتحان کند.

وب‌سایت The Elec گزارش داده سامسونگ پروسه توسعه این حلقه را تمام کرده است و احتمالا تولید آن را از ماه آینده شروع خواهد کرد. طبق این گزارش، سامسونگ سخت افزارهای مورد نیاز برای ساخت گلکسی رینگ را تامین کرده است و فقط باید تصمیم بگیرد که چه زمانی تولید انبوه را آغاز کند.

با وجود اینکه زمان تولید انبوه این حلقه ممکن است نزدیک باشد، اما عرضه آن احتمالا تا سال 2024 اتفاق نخواهد افتاد. دلیل آن هم این است که علاوه بر فرآیندهای رگولاتوری استاندارد، حلقه گلکسی رینگ باید مراحل مختلف دریافت گواهینامه برای یک دستگاه پزشکی را نیز طی کند؛ درست مانند سری گلکسی واچ سامسونگ که قابلیت‌هایی مثل الکتروکاردیوگرافی و تشخیص ضربان نامنظم قلب را ارائه می‌دهد.

دریافت این گواهینامه‌ها ممکن است چندین ماه طول بکشد، بنابراین حلقه گلکسی رینگ به احتمال زیاد در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. برخی گزارش‌ها حدس زده‌اند که این حلقه احتمالا در زمان معرفی سری گلکسی S24 عرضه خواهد شد.

در حال حاضر بسیاری از کاربران ساعت هوشمند خود را موقع خواب درمی‌آورند؛ اما یک حلقه هوشمند مزاحمت کمتری ایجاد می‌کند. به این ترتیب پایش کیفیت خواب ساده‌تر خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین