با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گجت تصفیه هوا مخصوص مسافران مترو
عکس : گجت تصفیه هوا مخصوص مسافران مترو

ممکن است کیفیت هوا در قطارهای زیر زمینی چندان مناسب نباشد. اما یک فارغ التحصیل دانشگاه لافبورو راه حلی برای مترو سواران ابداع کرده است.

این ابداع در حقیقت دستگاهی است که ذرات مضر در محیط را از بین می برد و یک حباب تمیز از هوای قابل تنفس دور صورت فرد به وجود می آورد. میا پترسون کاکس یک محصول جدید به عنوان Aerate ابداع کرده که گجت پوشیدنی مخصوص تصفیه هواست و برای مسافران قطارهای زیرزمینی طراحی شده است.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از اینترستینگ انجینرینگ گجت مذکور مجهز به فن است که برای ایجاد یک حباب هوای قابل تنفس دور صورت کاربر ابداع شده اند. فن های مذکور دارای فیلتر SBPP هستند که هوا را به داخل جذب می کنند و ذرات کوچک تا اندازه ۲.۵ میکرومتر را جذب می کنند.

در مرحله بعد فن ها می چرخند و با ۵۵۰۰ چرخش در دقیه هوا را تمیز می کنند. به این ترتیب یک محافظ دائمی در برابر ذرات خطرناک به وجود می آید.

کاکس در این راه می گوید: من عمدا نمی خواستم محصولی ابداع کنم فقط کاربران از آن سود ببرند. گجت با فیلتر کردن مداوم ذرات آهن و آلاینده های دیگر به ایجاد یک محیط پاک تر برای تمام مسافرانی که در متروها و قطارهای زیرزمینی تردد می کنند، کمک خواهد کرد.

گجت پوشیدنی مذکور دارای یک اپ مخصوص است که به حسگر ذرات در دستگاه متصل است. این اپ به طور خاص به کاربران یادآوری می کند چه زمان فیلترها را تعویض کنند. البته عمر هر فیلتر ۴۰ ساعت استفاده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین