با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
این کلاه بافتنی علاوه بر گرم نگه داشتن شما، یک هدفون بلوتوثی هم در خود دارد
عکس : کلاه بافتنی با هدفون بلوتوثی

این کلاه بافتنی طراحی شده تا یک تیر و سه نشان بزند: هم شما را شیک کند؛ هم گرم نگه‌تان دارد و هم آهنگ مورد علاقه شما را با هدفون بلوتوثی داخلی خود، پخش کند.

در فصل زمستان، شاید استفاده همزمان از کلاه بافتنی و هدفون بلوتوثی، چندان راحت نباشد؛ اما این گجت پوشیدنی با نام کامل Beanie Jam Faux Fur-Lined Bluetooth Knit Hat هر دو کار را با هم انجام می‌دهد.

شما می‌توانید پس از گذاشتن این کلاه بافتنی، آن را از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی

یا آیفون خود متصل کنید و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید یا آهنگ پلی کنید. این به‌لطف ایرفون‌های تعبیه شده درون کلاه امکان‌پذیر شده است. اگر این گجت را فقط ۲ ساعت شارژ کنید، انرژی کافی را برای ۱۰ ساعت پخش آهنگ یا مکالمه تلفنی، دریافت خواهد کرد.

دکمه‌های کنترل آن هم روی لیبل چرم‌مانند دوخته شده در کناره کلاه قرار دارند تا از لحاظ ظاهری، چیز اضافه‌ای نسبت به یک کلاه بافتنی معمولی نداشته باشد. در طراحی آن، به تنفس طبیعی هم توجه شده تا از گرمای بیش از حد و عرق کردن سر جلوگیری شود.

کلاه بافتنی مجهز به هدفون بلوتوثی Beanie Jam برچسب قیمت 35 دلاری دارد؛ ولی شرکت سازنده برای مدتی محدود، آن را با قیمت 15 دلار می‌فروشد. خریداران می‌توانند رنگ‌های متنوعی از جمله سفید، مشکی، خاکستری و قرمز را انتخاب کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین