با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سایت های آنلاین شناسایی انواع ویروس‌ها
عکس : آنتی ویروس آنلاین
.

Virus Total
/virustotal.com/gui
این سرویس از جمله بهترین و مشهورترین سرویس‌های موجود برای اسکن ویروس به صورت آنلاین استکه برای سادگی کار یک Uploader نیز برای سرویس خود طراحی کرده است. همچنین برای اسکن هر فایل بخش نظرات کاربران وجود دارد که آنها می‌توانند در مورد یک فایل نظر دهند.

virusscan




virusscan.jotti.org/en
بعد از سرویس Virus Total ؛ سرویس virusscan جزو بهترین و برترین سرویس شناسایی آنلاین فایل هست که در آن نیز شما می‌توانید به صورت آنلاین یک آدرس یا یک فایل از سیستم خودتان را با آخرین به‌روزرسانی آنتی‌ویروس‌های مشهور اسکن و بررسی کنید.

Panda Cloud Cleaner
/pandasecurity.com/uk/homeusers/solutions/cloud-cleaner
برنامهPanda Cloud Cleaner را باید جایگزین ابزار اسکن ویروس آنلاین پیشین شرکت پاندا یعنی Panda ActiveScan دانست. برنامه جدید، در مقایسه با نسل پیشین به قابلیت‌های بسیار بیشتری مجهز شده است. به عنوان نمونه اکنون می‌توان پیش از شروع فرآیند آنالیز و اسکن سیستم کامپیوتری برای یافتن فایل‌های مخرب، با استفاده از Cloud Cleaner تمامی پردازش‌های غیر ضروری را متوقف کرد. به این ترتیب، سرعت فرآیند اسکن افزایش پیدا می‌کند. مزیت مهم‌تر، قادر شدن برنامه برای یافتن فایل‌های مخرب پنهان شده پشت پردازش‌های سیستم عامل است.

ESET Online Scanner
/eset.com/uk/home/online-scanner
همانند نرم‌افزارهای آنتی ویروس ویندوزی این شرکت، ESET Online Scanner را نیز باید یکی از بهترین ابزارهای اسکن ویروس آنلاین دانست. رابط کاربری برنامه با وجود قدرتمند بودن آن ساده است. مجددا همانند زمان استفاده از نرم‌افزار ویندوزی، بین سه گزینه اسکن سریع، کامل و سفارشی(مسیر مشخص) حق انتخاب دارید. در نهایت، بین دو قابلیت قرنطینه یا حذف کردن فایل مخرب حق انتخاب خواهید داشت. با توجه به رایگان بودن نرم‌افزارESET Online Scanner، بد نیست حتی بعد از اسکن سیستم کامپیوتری خود با استفاده از آنتی‌ویروس‌های ویندوزی، ازآن نیز بهره ببرید.

F-Secure Online Scanner
f-secure.com/fr
F-Secure Online Scanner سریع‌ترین ابزار اسکن ویروس آنلاین محسوب می‌شود. این برنامه قادر است اغلب فایل‌های مخرب را به راحتی پیدا کند. همچنین برای استفاده از آن، نیازمند دانلود و نصب هیچ برنامه‌ای نیستید و دسترسی به آن، تماما از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر خواهد بود.

VirScan
/virscan.org
نرم‌افزار VirScan به کاربر اجازه می‌دهد تا سقف ۲۰ مگابایت، فایل‌هایی را به منظور اسکن آنها بارگذاری کند. پایگاه داده VirScan با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از بی‌شمار نرم‌افزار آنتی ویروس دیگر به‌روزرسانی شده است، به همین دلیل احتمال عدم تشخیص یک فایل مخرب توسط آن پایین خواهد بود. در این اپلیکیشن حتی می‌توان چند فایل را در قالب یک فایل ZIP یا RAR در سرور بارگذاری کرد تا همگی مورد بررسی قرار بگیرند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین