با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳
عکس : نتایج کنکور ۱۴۰۳

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج کنکور سراسری در هفته اول شهریور اعلام می‌شود، جدول زمان اعلام نتایج را در این مطلب می توانید مشاهده کنید.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج کنکور سراسری در هفته اول شهریور اعلام می‌شود، جدول اعلام نتایج به شرح زیر است:


زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳
عکس : زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان در نظر داشته باشند ۶۶ درصد افرادی که دعوت به مصاحبه فرهنگیان شدند و منتظر نتایج نهایی هستند مردود اعلام شده، و تنها ۳۴ درصد افراد دعوت شده قبول خواهند شد. داوطلبان مردودی می‌توانند در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کنند.

انتشار کارنامه نهایی ملاک عمل برای انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۳ که شامل دو نوبت ۱۴۰۳ و دو نوبت ۱۴۰۲ است، در هفته اول شهریورماه صورت می‌گیرد. دفترچه شماره دو و راهنمای انتخاب رشته مجازی و فرآیند انتخاب رشته در دهه اول شهریورماه انجام می‌شود.

نتایج کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ اعلام شد!

نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی قابل مشاهده است.

گزینش نهایی داوطلبان توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در سال ۱۴۰۳ با معیارهای نمره آزمون اختصاصی ویژه دانشگاه فرهنگیان (شامل آزمون سراسری و آزمون اختصاصی تربیت معلم)، نمره سوابق تحصیلی، نمره ارزیابی شایستگی معلمی انجام شده است.

فرایند قبولی دانشگاه فرهنگیان

با توجه به فرآیند آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان مکلفند در زمان ثبت نام در محل قبولی، مدرک دیپلم با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ ارائه کنند، در غیر این صورت قبولی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج آنان کد ۵ درج شده است از تاریخ ۷ شهریور تا ۶ آبان ۱۴۰۳ می‌توانند برای ارائه درخواست تجدید نظر و بررسی مجدد صلاحیت‌های عمومی خود به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان بومی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم درخواست تجدید نظر اول اقدام کنند.

پس از تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۳ امکان دریافت درخواست تجدید نظر و بررسی پرونده داوطلبان مذکور بر اساس ضوابط و مقررات مربوط وجود ندارد

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین