با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شریف
عکس : مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شریف

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی شریف امروز یکشنبه ۱۲ شهریور پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف می توانند با مراجعه به سامانه آموزش دانشگاه به نشانی edu.sharif.edu روی لینک "دریافت شماره دانشجویی با ارائه کد ملی" و با وارد کردن کد ملی، شماره دانشجویی خود را دریافت کنند. سپس با مراجعه مجدد به سامانه آموزش، شماره دانشجویی خود را به عنوان شناسه کاربر و کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد کرده و وارد سامانه آموزش دانشگاه شوند.

پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف حداکثر تا ساعت ۲۰ امروز یکشنبه ۱۲ شهریور می توانند با مراجعه به سامانه آموزش و ویرایش مشخصات، اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و ثبت نهایی کنند.

همچنین پذیرفته شدگان سهمیه استعداد درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف ملزم هستند عکس جدید خود را در سامانه آموزش بارگذاری کنند.

پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف پس از تکمیل مرحله فوق باید با مراجعه به منوی " درخواست نوبت پذیرش" یکی از بازه‌های زمانی بین ساعت۸ صبح فردا دوشنبه ۱۳ تا ساعت ۱۳ ظهر روز سه شنبه ۱۴ شهریور را برای مراجعه حضوری و تکمیل مراحل ثبت نام انتخاب کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین