با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تویوتا کروان اسپرت SUV در ژاپن عرضه شد
عکس : تویوتا کروان اسپرت SUV

تویوتا کروان اسپرت SUV دومین نمونه پس از نسخه کراس‌اوور محسوب می‌شود که به صورت رسمی در ژاپن معرفی شد. فرم اصلی و خط مشی طراحی این خودرو از نمونه کانسپتی که سال گذشته به نمایش درآمد تبعیت می‌کند. این نمونه نیز بر روی پلتفرم TNGA و با هدف تجربه رانندگی لذت بخش و ارتباط بین راننده و خودرو توسعه پیدا کرده است.

از نظر طراحی بسیاری معتقد هستند تویوتا کروان SUV خصوصا در نمای رو به رو شباهت بسیار زیادی به فراری پورسانگوئه دارد. چراغ‌های خرچنگی جلو با جلوپنجره کوچک و ورودی هوا سپر بزرگ چهره این کراس‌اوور را بسیار تهاجمی کرده است. یکی از ویژگی‌های محصولات کروان که در محصولات دیگر تویوتا نیز دیده شده طراحی کله چکشی قسمت جلو است که در مدل bZ و حتی پریوس نیز این سبک طراحی دیده می‌شود.

نمای جانبی گلگیرهای پف کرده و خطوط برجسته‌ای دارد که در ترکیب با رینگ‌های 21 اینچ هماهنگی خوبی را با دو نمای دیگر ایجاد کرده است. نمای عقب تویوتا کروان اسپرت SUV نیز با چراغ‌های متصل باریک دوبل و خطوط شکسته که برجستگی‌ها و تو رفتگی‌های بسیاری را بوجود آورده آن را بیشتر شبیه به فراری می‌کند.

از نظر ابعاد این خودرو 4720 میلی‌متر طول، 1880 میلی‌متر عرض و 1565 میلی‌متر ارتفاع دارد که در مقایسه با نسخه کراس‌اوور 260 میلی‌متر کوتاه‌تر، 40 میلی‌متر عریض‌تر و 25 میلی‌متر بلندتر شده است.

تویوتا برای کروان اسپرت SUV شش رنگ بدنه تک و پنج مدل دو رنگ در نظر گرفته که خریداران می‌توانند از بین این دو نمونه یکی را انتخاب و با دو تم جدید داخلی Sand Brown و مشکی ترکیب کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین