با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آنر مجیک‌پد ۱۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد
عکس : تبلت آنر مجیک‌پد ۱۳

اوایل امروز، تصاویر رسمی تبلت موردانتظار آنر موسوم به مجیک‌پد ۱۳ در اختیار کاربران قرار گرفت و طراحی آن تایید شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این تبلت در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ قرار گرفت و تراشه به کار رفته در آن مشخص شد.

آنر مجیک‌پد ۱۳ با شناسه مدل HONOR GDI-W09 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به اطلاعات قرارگرفته در این بنچمارک، تبلت آنر به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ با فرکانس حداکثری ۲٫۸۴ گیگاهرتزی مجهز خواهد بود. این تراشه ۵ نانومتری در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و در بسیاری از پرچمدارهای آن سال به کار رفته بود. به علاوه، اسنپدراگون ۸۸۸ توسط سامسونگ ساخته شده است و در عین بهره‌مندی از قدرت پردازشی بالا از مشکل تولید حرارت زیاد نیز رنج می‌برد.

Honor-MagicPad-13-geekbench-5
(Via ITHome)

در دو بنچمارک گیگ‌بنچ ۵ و ۶، آنر مجیک‌پد ۱۳ به ترتیب با حافظه رم ۱۶ و ۸ گیگابایتی لیست شده است. این تبلت در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک ۵ امتیازهای ۱۱۱۸ و ۳۵۸۵ را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، محصول جدید آنر در گیک‌بنچ ۶ امتیازهای ۱۲۶۷ و ۳۵۵۸ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است.

Honor-MagicPad-13-geekbench-6

از نقطه نظر طراحی، در پنل پشتی آنر مجیک‌پد ۱۳ شاهد دو حلقه دوربین خواهیم بود که از طراحی مشابه سری آنر ۹۰ بهره می‌برند. نمایشگر دستگاه نیز از حاشیه‌های اندکی برخوردار است. پنل آنر مجیک‌پد ۱۳ نمایشگر ۱۳ اینچ با رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. گزارش شده است که این تبلت از توان شارژ باسیم ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک‌پد ۱۳ به همراه گوشی تاشو آنر مجیک V2 در تاریخ ۱۲ ژوئیه مصادف با ۲۱ تیر معرفی خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین