با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سامسونگ گلکسی تب اس ۹ FE پلاس در گیک‌بنچ دیده شد
عکس : تبلت گلکسی تب اس ۹ FE پلاس

سری تبلت ‌های سامسونگ گلکسی تب اس ۹، قرار است تا طی رویداد گلکسی آنپکد روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) معرفی شوند. این تبلت ‌ها شامل گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا هستند و به نظر رسیده که احتمالا عضو دیگری نیز به این سری اضافه خواهد شد؛ زیرا در امروز شاهد انتشار نتایج گیک‌بنچ تبلت جدیدی به نام گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نیز بودیم.

یکی از افشاگران توییتری با نام کاربری @TheGalox، به تازگی اسکرین شاتی از نتایج کسب شده توسط این تبلت در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ را منتشر کرده است. این تبلت که شماره مدل SM-X616B را دارد؛ موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۹۸۷ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۷۳۱ را به خود اختصاص دهد.

Galaxy Tab S9 FE Plus Geekbench 6

این محصول که سیستم عامل اندروید ۱۳ و حافظه رم ۸ گیگابایتی را به همراه دارد؛ به احتمال زیاد از چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده خواهد کرد. این چیپست برای محصولات میان رده ساخته شده و برای مثال، در سامسونگ گلکسی A54 نیز به کار رفته است.

در مقایسه با نسل پیشین یا همان سامسونگ گلکسی تب اس ۷ FE، این تبلت عملکرد بهتری را از خود نشان داده است و امتیازات کسب شده توسط آن، حدود ۴۰ درصد افزایش یافته‌اند. چندی پیش نیز آقای «راس یانگ» از DSCC، به احتمال عرضه گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس در رنگ‌های متفاوتی از جمله خاکستری، سبز کم رنگ، صورتی کم رنگ و نقره‌ای اشاره کرده بود. وی همچنین می‌گوید که گلکسی تب اس ۹، اس ۹ پلاس و اس ۹ الترا در رنگ‌های بژ و خاکستری قابل تهیه خواهند بود.

متاسفانه، جزئیات سخت افزاری بیشتری درباره این محصول در دسترس نیست. نسخه دیگر آن یا همان گلکسی تب اس ۹ FE نیز مدتی پیش با شماره مدل SM-X516B و عملکردی مشابه، در گیک‌بنچ دیده شده بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین