با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبلت‌های گلکسی تب S10 به کلید هوش مصنوعی اختصاصی مجهز می‌شوند
عکس : گلکسی تب S10

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، این کلید جدید که در قسمت پایین سمت راست صفحه کلید و در کنار کلید Alt Gr قرار گرفته است، با نماد مشخصه هوش مصنوعی سامسونگ مشخص شده است. با فشردن این کلید، کاربران به سرعت می‌توانند به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی که در این تبلت‌ها تعبیه شده است، دسترسی پیدا کنند.

اگرچه تا کنون جزئیات دقیقی در مورد عملکردهای این کلید منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که با استفاده از آن، کاربران بتوانند به سادگی به دستیار صوتی سامسونگ، قابلیت ترجمه خودکار متون، و سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار تبلت سایت شات ایکس و به نقل از نبض فناوری علاوه بر کلید هوش مصنوعی، کاور کیبورد تبلت‌های گلکسی تب S10 نیز با طراحی جدیدی عرضه خواهد شد. این کاورها در دو نسخه استاندارد و باریک در دسترس خواهند بود. نسخه استاندارد دارای یک ترک‌پد برای کنترل دقیق‌تر ماوس و قابلیت جدا شدن است، در حالی که نسخه باریک فاقد ترک‌پد بوده و برای کاربرانی که به دنبال یک کاور سبک‌تر و کم‌حجم‌تر هستند، مناسب‌تر است. هر دو نسخه از این کاورها در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

اضافه شدن کلید هوش مصنوعی به تبلت‌های گلکسی تب S10، نشان‌دهنده توجه روزافزون سامسونگ به اهمیت هوش مصنوعی در محصولات خود است. با استفاده از این کلید، کاربران می‌توانند به سادگی و سرعت به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند و تجربه کاربری خود را بهبود بخشند.

سامسونگ با افزودن کلید هوش مصنوعی به تبلت‌های گلکسی تب S10، گام مهمی در جهت ارتقای تجربه کاربری و همگام شدن با آخرین فناوری‌های روز دنیا برداشته است. این ویژگی جدید، به همراه طراحی بهبود یافته کاور کیبورد، می‌تواند جذابیت داشته باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین