با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبلت HMD Slate Tab 5G چه مشخصاتی دارد؟
عکس : تبلت HMD Slate Tab 5G
.

تبلت HMD Slate Tab 5G که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۸.۷ اینچی IPS با رزولوشن ۸۰۰ * ۱۳۴۰ پیکسل و میزان روشنایی ۵۶۰ نیت است، این محصول به تراشه Unisoc T610 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.



به گزارش سرویس اخبار تبلت سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا انرژی مورد نیاز تبلت HMD Slate Tab 5G با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی روی پنل پشتی تبلت و یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد تبلت HMD Slate Tab 5G جایگزین نوکیا T10 است که از نمایشگر هشت اینچی بهره می‌برد، به پردازنده Unisoc T606 مجهز شده است، یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی روی پنل پشتی آن واقع شده است و یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر قرار دارد، انرژی مورد نیاز تبلت نوکیا T10 همانند تبلت HMD Slate Tab 5G با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود.

انتظار می‌رود تبلت HMD Slate Tab 5G با قیمت ۱۴۹ یورو و در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی وارد بازار شود، هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین