با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبلت اوپو پد ۳ با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی گواهی 3C را دریافت کرد
عکس : تبلت اوپو پد ۳
.

اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت اندرویدی جدید با نام پد ۳ در کشور چین است.



به گزارش سرویس اخبار تبلت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی این تبلت، یک محصول پریمیوم بوده و احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. هم‌اکنون، پیش از رونمایی این دستگاه، Oppo Pad 3 با شماره مدل OPD2404 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است.


اوپو پد ۳ با نام وان پلاس پد ۲ در بازار جهانی عرضه می‌شود

داده های تأییدیه 3C تبلت اوپو پد ۳
عکس : داده های تأییدیه 3C تبلت اوپو پد ۳

لیست گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این تبلت آینده اوپو از شارژ سریع ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. اوپو پد ۲ نیز از همین شارژر پشتیبانی می‌کرد. طبق داده های تأییدیه 3C، اوپو پد ۳ با شارژری دارای شماره مدل VCB7OACH آزمایش شده است. این آداپتور از شارژ ۱۰ وات (۵ ولت / ۲ آمپر) و ۶۷ وات (۱۱ ولت / ۶.۱ آمپر) پشتیبانی می‌کند.

به‌تازگی، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد ۳ را به‌اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. نمایشگر این تبلت می‌تواند حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار دهد. Oppo Pad 3 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی، و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این تبلت آینده اوپو از رم های LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که اوپو پد ۳ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران برسد. این تبلت به باتری ۹,۵۱۰ میلی‌آمپری مجهز بوده و از Dolby Atmos به‌همراه Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از درگاه USB 3.2 Type-C بهره‌مند است.

احتمالا اوپو پد ۳ در بازار جهانی با نام OnePlus Pad 2 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این تبلت آینده وان پلاس در نیمه دوم ۲۰۲۴ برای عرضه در بازار های جهانی معرفی شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین