با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بهترین کنسول های بازی قابل حمل
عکس : کنسول های بازی قابل حمل

شما می‌توانید با انتخاب بهترین کنسول بازی به گیم‌های خوش ساخته بسیاری دسترسی پیدا کنید. آنچه در انتخاب بهترین دستگاه بازی برای گیمرهای حرفه‌ای و حتی کودکان و بزرگسالانی که به جنبه سرگرمی این دستگاه‌ها علاقه دارند، اهمیت دارد، خرید بهترین کنسول‌ های بازی قابل حمل است.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از کلیک خرید این دستگاه‌ها به کاربران آن امکان می‌دهد که علاوه‌بر داشتن یک کنسول خانگی، بازی‌های خود را در هر موقعیتی دنبال کنند و از اجرای بازی‌ها در سطح عالی لذت ببرند. در خرید بهترین کنسول‌های بازی قابل حمل، فاکتورهای متعددی نقش دارند. اولویت‌بندی این فاکتور‌های خرید می‌تواند گزینه‌های انتخابی شما را محدود ساخته و در نهایت به خرید ایده‌آلی منجر شود. با ما همراه باشید تا بهترین کنسول های بازی قابل حمل را بررسی کنیم.


کنسول‌های بازی قابل حمل

معمولا اکثر شرکت‌های سازنده کنسول بازی ، مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کنند. کنسول‌های قابل حمل یا دستی نیز در بین محصولات گیمینگ برندهای مختلف دیده می‌شود؛ بنابراین، در خرید بهترین کنسول های بازی قابل حمل باید به چند نکته مهم ازجمله برند تولیدکننده، مدل دستگاه و قیمت کنسول‌ های بازی قابل حمل توجه کنید. براساس تجربه گیمر های مختلف در خرید کنسول‌های بازی دستی و طبق لیستی که از بهترین کنسول‌های بازی در دنیا تهیه شده، می‌توان کنسول بازی نینتندو سوییچ، ایکس باکس مایکروسافت، کنسول‌های قابل حمل سونی، دستگاه‌های بازی دستی ولو، کنسول‌های لنوو، جونیوس، گرین و برندهای مختلف دیگر را به‌عنوان بهترین کنسول های بازی قابل حمل معرفی کرد. اینکه انتخاب شما کدام مدل از کدام برند باشد، به بودجه‌ای که برای خرید آن در اختیار دارید و مهم‌تر از آن گرافیکی که برای تجربه بازی نیاز دارید، بستگی دارد.

کنسول بازی نینتندو سوییچ

کنسول بازی نینتندو سوئیچ یک کنسول بازی قابل حمل باکیفیت است که تجربه ایده‌آلی از بازی را برای همه افراد از کودکان گرفته تا گیمر های حرفه‌ای فراهم می‌سازد. شما می‌توانید بازی‌های جذاب متنوعی را روی این دستگاه اجرا کنید. کنسول‌های بازی نینتندو سوئیچ در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند و مدل نینتندو سوئیچ لایت به‌عنوان بهترین کنسول بازی قابل حمل از این برند شناخته می‌شود. این کنسول، دستی و قابل حمل است و به دستگاه دیگری متصل نمی‌شود. از مدل‌ دیگر این دستگاه بازی که قابل حمل است، می‌توان به مدل نینتندو سوییچ اولد اشاره کرد که به تلویزیون هم متصل می‌شود.

کنسول‌های دستی نینتندو سوییچ دارای طراحی جمع و جور و ارگونومی هستند و برای استفاده در حالت دستی ایده‌آل به نظر می‌رسند. صفحه نمایش باکیفیت و تعداد پیکسل‌های زیادی که در آن وجود دارد، وضوح تصویر بالایی در بازی را ارائه می‌دهد و رنگ‌ها با کیفیت بالا ظاهر می‌شوند. با توجه به اینکه کنترلرهای کنسول‌های بازی نینتندو سوییچ به حسگر حرکتی مجهز هستند، به‌عنوان بهترین کنسول‌های بازی حرکتی شناخته می‌شود. اگر قصد خرید بهترین کنسول‌ های بازی قابل حمل با قیمت مناسب را دارید، کنسول‌های بازی نینتندو سوییچ انتخاب ایده‌آلی برایتان هستند.

ایکس باکس مایکروسافت

ایکس باکس مایکروسافت
عکس : ایکس باکس مایکروسافت

این کنسول بازی به تکنولوژی قدرتمندی مجهز است و ویژگی‌های خاص انواع این کنسول تجربه ایده‌آلی از بازی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کیفیت بالا، عملکرد ایده‌آل بازی، حافظه دستگاه و امکان اجرای بازی‌های متنوع روی آن، ایکس باکس مایکروسافت را به یک کنسول بازی بی‌نظیر تبدیل ساخته است. شما می‌توانید با عملکرد گرافیکی قدرتمند این دستگاه بازی، هیجان بالایی را از بازی‌های نسل جدید تجربه کنید. سری‌های مختلف ایکس باکس مایکروسافت مانند: ایکس باکس سری ایکس و اس ظرفیت بالایی از بازی‌های ابری را پشتیبانی می‌کنند. این کنسول‌های بازی به کنترلرهای جدید مجهزاند و برای گیمر هایی که به‌دنبال بهترین کیفیت ممکن در بازی هستند، انتخاب ایده‌آلی به نظر می‌رسند. قیمت مناسب این دستگاه، آن را در لیست خرید بهترین کنسول ‌های بازی قابل حمل قرار داده است.

پلی استیشن‌های سونی

این کنسول‌های بازی که طرف‌داران زیادی در دنیا دارند، در سری‌های مختلف عرضه شده و برای گیمر هایی که به‌دنبال یک کنسول قوی هستند، بهترین انتخاب به نظر می‌رسند. این دستگاه‌ها علاوه‌بر قیمت اقتصادی، تجربه بهتری از بازی را برای شما به ارمغان می‌آورند. کیفیت دستگاه، رزولوشن مناسب و موضوع تصویر و متن، امکان اجرای بازی‌های مختلف، عملکرد عالی دستگاه و امکانات متعدد دیگر پلی استیشن‌ های شرکت سونی را به بهترین گزینه در خرید کنسول‌ های بازی قابل حمل تبدیل ساخته است.

قیمت کنسول‌ های بازی قابل حمل

 نینتندو سوییچ
عکس : نینتندو سوییچ

یکی از فاکتورهای مهم در خرید بهترین کنسول های بازی قابل حمل برای گیمر ها قیمت آن است. تمامی ویژگی‌هایی که در یک دستگاه بازی تعریف می‌شود، مانند: اندازه مناسب، طراحی ارگونومی، کتابخانه بازی متنوع، عمر بالای باتری، سخت‌افزار قوی و ... در قیمت کنسول‌ های بازی قابل حمل تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید متناسب با بودجه‌ای که برای خرید کنسول‌های با کیفیت قابل حمل در نظر گرفته‌اید، به انتخاب مناسبی برسید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. هرچه کنسول بازی که گرافیک، حافظه، عملکرد و در کل ویژگی‌های ساختاری بهتری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

شما می‌توانید با مبلغی کمتر از ۲ میلیون تومان تا حداکثر ۲۰ میلیون تومان یک کنسول بازی قابل حمل تهیه کنید. مشخص است که هرچه بیشتر برای خرید کنسول هزینه کنید، تجربه بهتری از بازی با آن خواهید داشت. اگر هدف شما از خرید بهترین کنسول ‌های بازی قابل حمل ایجاد یک سرگرمی مناسب برای کودکان است، می‌توانید کنسول‌های قابل حمل ارزان تا ۲ میلیون تومان را تهیه کنید؛ اما اگر می‌خواهید به‌عنوان گیمر حرفه‌ای در هر شرایطی به بازی بپردازید، باید هزینه‌های بیشتری بابت خرید کنسول پرداخت کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی چند دستگاه بازی با هدف خرید بهترین کنسول‌های بازی قابل حمل پرداختیم. با توجه به اینکه کنسول‌های بازی از برندهای مختلف در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند، بهتر است قبل از اینکه به خرید این دستگاه‌ها فکر کنید، هدف، نیازمندی‌ها و بودجه‌ای که برای خرید در اختیار دارید را مشخص کنید. سپس می‌توانید یک مرجع معتبر را برای خرید انتخاب کنید که تنوع گسترده‌ای از کنسول‌های بازی قابل حمل را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. در این راستا سایت ایمالز انتخاب ایده‌آلی برایتان خواهد بود. ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه یک بازار رقابتی است که قیمت بهترین کنسول‌ های بازی قابل حمل در آن، کمترین قیمت فروشنده است. شما می‌توانید با مقایسه قیمت انواع کنسول‌های بازی در این سایت به انتخاب ایده‌آلی در خرید برسید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین