با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
روش جدید مقابله با جاسوسی توسط شرکت کلودفلر
عکس : مقابله با جاسوسی توسط شرکت کلودفلر

شرکت کلودفلر، ارائه خدمات ابری، گامی نوین در جهت مقابله با ربات‌های هوش مصنوعی برداشته است. این شرکت ابزار پیشرفته را معرفی می کند که به وبسایت هاامکان می دهد تا از جمع آوری غیرقانونی توسط این ربات ها جلوگیری کنند.

به گزارش سرویس اخبار امنیت سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم برخی از شرکت‌های هوش مصنوعی از بات‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات از وب‌سایت‌ها و آموزش مدل‌های خود استفاده می‌کنند. این امر می‌تواند حریم خصوصی کاربران و همچنین امنیت وب‌سایت‌ها را به خطر اندازد.ابزار جدید کلودفلر با تجزیه و تحلیل ترافیک وبسایت، می‌تواند بات‌های هوش مصنوعی را شناسایی و مسدود کرد.

ط این ابزار حتی قادر به شناسایی بات‌هایی است که سعی در پنهان کردن هویت خود دارند. راه‌اندازی این ابزار در حالی انجام می‌شود که نگران‌ها در مورد جمع‌آوری غیرقانونی‌ها توسط شرکت‌های هوش مصنوعی تحقیقاتینگرانی وجود دارد.

برخی از وبسایت‌ها برای جلوگیری از این امر، بات‌های هوش مصنوعی را مسدود کرده‌اند، اما این اقدام می‌تواند از ابزارهای مصنوعی مفید نیز استفاده کند. ابزار کلودفلر می‌تواند به وب‌سایت‌ها برای محافظت از خود در عین حفظ ترافیک ارجاعی شروع کمک کند. این ابزار راه حلی نوآورانه برای مشکلی است که روز به روز پیچیده تر می شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین