با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
امباپه خطاب به هواداران رئال مادرید: جانم را برای این تیم می‌دهم!
عکس : کیلیان امباپه

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی که به تازگی به صورت آزاد به رئال مادرید پیوسته است، یکی از خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را رقم زده و در ادامه ماجراجویی‌ این ستاره امروز در حضور ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رسما رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از العین لحظه‌ای که هواداران رئال مادرید انتظار آن را می‌کشیدند، فرا ‌رسید و امباپه در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر مادریدی، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد؛ معارفه‌ای که به نقل رسانه‌های اسپانیایی، ویژه و تاریخی بود.


 امباپه
عکس : امباپه

امروز باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا طی مراسمی باشکوه از کیلیان امباپه به صورت رسمی رونمایی کرد و ستاره فرانسوی با حرف‌های خود برنابئو را منفجر کرد.

کیلیان امباپه صبح امروز (سه‌شنبه) پس از انجام تست‌های پزشکی با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، قرارداد ۵ ساله خود را امضا کرد و به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید تیم فوتبال رئال مادرید معرفی شد.

کیلیان امباپه در رئال مادرید
عکس : کیلیان امباپه در رئال مادرید

امباپه پس از انجام موفقیت‌‌‌آمیز تست‌های پزشکی، به همراه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از موزه و بخش‌های مختلف ورزشگاه تیم جدیدش دیدن کرد و پس از آن یک ساعت مچی، یک ماکت از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و همچنین پیراهن رئالی‌ها با نام خود و شماره ۹ را از پرز دریافت کرد.

با انجام تشریفات اداری مربوط به عقد قرارداد، امباپه در حضور هواداران پرشمار رئال مادرید که ورزشگاه رئال مادرید را به صورت کامل پر کرده بودند به آنها معرفی شد و به ابراز احساسات آن‌ها واکنش نشان داد.

همانند معارفه رونالدو در رئال مادرید ، در معارفه کیلیان امباپه هم ظرفیت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تکمیل شد و هواداران رئال مادرید به شکل پر شوری از ستاره فرانسوی استقبال کردند.

کیلیان امباپه در مراسم مرافعه خود که امروز سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اظهار داشت: به همه هواداران عزیز سلام می کنم و سعی خواهم کرد که به زبان اسپانیایی صحبت کنم. بودن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فوق‌العاده است.

او ادامه داد: بودن اینجا باورنکردنی است. من سال‌ها آرزوی بازی برای رئال مادرید را داشتم و امروز رویای من به حقیقت پیوست و امروز شادترین پسر دنیا هستم. از فلورنتینو پرز به خاطر اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم. اتفاقات زیادی افتاد ولی حالا من اینجا هستم و شب‌های زیادی را با این رویا خوابیدم.

امباپه رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است
عکس : امباپه رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است

امباپه نیز در این مراسم گفت: رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است. من می‌خواهم برنده شوم، می‌خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم.

امباپه خطاب به هواداران رئال گفت: ما پیروز هستیم بچه‌ها.

کیلیان امباپه در پایان مراسم معارفه خود در برنابئو حرکت ۱۵ سال پیش رونالدو را تکرار کرد
عکس : کیلیان امباپه در پایان مراسم معارفه خود در برنابئو حرکت ۱۵ سال پیش رونالدو را تکرار کرد

او افزود: با تمام وجودم برای موفقیت این باشگاه تلاش خواهم کرد. جانم را برای این تیم می‌دهم. برای به دست آوردن رویاهایم هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

کیلیان امباپه در پایان مراسم معارفه خود در برنابئو حرکت ۱۵ سال پیش رونالدو را تکرار کرد.

ستاره فرانسوی کیلیان امباپه
عکس : ستاره فرانسوی کیلیان امباپه

ستاره فرانسوی که بارها احساساتی شد و هواداران پیوسته او را تشویق می‌کردند، مثل الگویش رونالدو به نشان رئال بوسه زد که این حرکت او مورد تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

او در پایان حرف‌هایش یک حرکت دیگر رونالدو در معارفه ۱۵ سال پیش را نیز تکرار کرد و خطاب به جمعیت حاضر در ورزشگاه گفت: «یک، دو، سه، زنده باد رئال.»

پیراهن امپاپه در رئال مادرید
عکس : پیراهن امپاپه در رئال مادرید

سپس امباپه به صورت نمادین توپ‌هایی را به سمت تماشاگران حاضر در ورزشگاه فرستاد.

فلورنتینو پرز در این مراسم اظهار داشت: از کیلیان متشکرم، متشکرم که او تلاش بسیار زیادی انجام داد تا به اینجا برسد. مردم حتی نمی‌توانند آن را باور کنند. تو اینجایی چون رویای خود را رها نکردی. ممنون که هرگز از عشقت به این باشگاه دست نکشیدی.

در ادامه مراسم پرز خطاب به امباپه گفت: می دانم هیچوقت روزی که زیدان ۱۲ سال پیش تو را به والدبباس (مجموعه تمرینی باشگاه رئال مادرید ) دعوت کرد را فراموش نخواهی کرد.

او تصریح کرد: امباپه عاشق رئال مادرید بود و همین موضوع باعث شد تا به سختی ها غلبه کند. او حالا پیراهن رئال مادرید را بر تن خواهد کرد. پیراهن تیمی که ۱۵ بار قهرمان اروپا شده است.

دریافت کاپ قهرمانی امپاپه
عکس : دریافت کاپ قهرمانی امپاپه

پرز خاطرنشان کرد: امباپه برای پوشیدن این پیراهن کاری کرد که خیلی ها حتی فکر آن هم نمی توانند بکنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین