با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هدیه ویژه سامسونگ به مسافران المپیک پاریس
عکس : گلکسی زد فلیپ۶، نسخه المپیک پاریس

نسخه سفارشی سازی شده با رنگ زرد چشمگیر و برنامه‌های از قبل بارگذاری شده و یک قاب و لوازم جانبی مخصوص همراه شده است. این گوشی سفارشی به تمام ورزشکاران شرکت کننده در المپیک و پار المپیک پاریس 2024 هدیه داده می‌شود تا گواهی بر همکاری سه دهه‌ای سامسونگ با کمیته بین المللی المپیک (IOC) باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از اطلاعات سامسونگ از سال ۲۰۱۶ و المپیک ریو برزیل، یک گوشی هوشمند سفارشی را به همه ورزشکاران هدیه می‌دهد، اما این بار جدیدترین محصول سامسونگ قبل از عرضه رسمی در بازار به ورزشکاران هدیه داده خواهد شد.


گوشی هوشمند المپیک پاریس
عکس : گوشی هوشمند المپیک پاریس

برای سهولت استفاده ورزش کاران از گوشی‌هایشان در پاریس، زد فلیپ نسخه المپیک، دارای یک سیم کارت الکترونیکی با ۱۰۰ گیگابایت داده 5G است که توسط شرکت Orange ارائه شده است.

گوشی تاشو مخصوص المپیک فرانسه
عکس : گوشی تاشو مخصوص المپیک فرانسه

اپلیکیشن رسمی پاریس ۲۰۲۴، پلتفرم Athlete 365 که اساساً یک شبکه اجتماعی بسته برای ورزش کاران است و برنامه Transport Accred نیز در دسترس هستند.

گوشی سامسونگ نسخه ویژه المپیک پاریس
عکس : گوشی سامسونگ نسخه ویژه المپیک پاریس

همچنین کیف پول سامسونگ با یک مجوز درون برنامه ای از پیش بارگذاری شده برای نوشیدنی‌های رایگان در دستگاه‌های فروش خودکار واقع در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک ارائه می‌شود.

همچنین یک کارت دسترسی به حمل و نقل عمومی رایگان وجود دارد - این محصولات با مشارکت کمیته بین المللی المپیک IOC با کوکاکولا و IDFM، شرکت حمل و نقل عمومی پاریس می‌آیند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین