با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
حضور رونالدو در اردوی سپاهان؛ چرا برایم قورمه‌سبزی نیاوردید؟
عکس : رونالدو در اردوی سپاهان

تیم سپاهان اصفهان که در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب الهلال عربستان شده بود، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه کینگدام آرنا شهر ریاض مأموریتی غیرممکن در پیش دارد و باید دست کم با اختلاف دو گل پیروز مسابقه باشد تا بتواند مجوز حضور در مرحله بعدی را بگیرد.

اما سفر سپاهان به ریاض که با هدف آمادگی بیشتر و تمرین در محل مسابقه، دو روز پیش از بازی برابر الهلال انجام شد روز گذشته با اتفاق غیرمنتظره‌ای همراه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از العین روز گذشته تیم النصر که در نزدیکی محل اقامت سپاهانی‌ها با الحیفا بازی داشت، پس از یک پیروزی شیرین و صعود به مرحله بعد به محل اقامت سپاهانی‌ها رفت و ژوزه مورایس پرتغالی سرمربی تیم سپاهان و دیگر مربیان هموطن او ملاقاتی غیرمنتظره با یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال داشتند.

مورایس در زمان مربیگری مورینیو در رئال مادرید، سه سال دستیار او بود و رابطه‌ای نزدیک با رونالدو داشت. هوگو آلمیدا، مهاجم سابق وردربرمن و پورتو که اکنون یکی از دستیاران مورایس است، این فرصت را داشت تا در تیم ملی پرتغال با رونالدو هم‌تیمی باشد و پائولو سانتوس که مربی دروازه‌بان‌های تیم اصفهانی است، یکی از اعضای تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود و در کنار رونالدو در اردوی تیم ملی حضور داشت.

رونالدو که سپاهانی‌ها را برای تماشای بازی النصر مقابل الحیفا دعوت کرده بود، در این ملاقات دوستانه با اعضای تیم سپاهان و مربیان پرتغالی این تیم، به صحبت در مورد خاطرات و مسائل مختلف پرداختند.

نکته جالب این ملاقات، روبرو شدن رونالدو با فردین فقیهی، مترجم مورایس بود که کریس با لحنی آمیخته به شوخی به او گفت: «چرا در سفری که از ایران به ریاض داشته، با خود قورمه‌سبزی نیاورده است.

در این ملاقات غیرمنتظره لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر نیز با دیدن هموطنان و همکارانش در سپاهان به گرمی از آن‌ها استقبال کرد.

حضور جذاب یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان در جمع سپاهانی‌ها که پیش از رویارویی با الهلال اتفاق افتاد، شاید روحیه بازیکنان تیم اصفهانی را دوچندان کند و در تقابل سخت و ماموریت غیرممکنی که در برابر الهلال رقیب دیرینه النصری‌ها دارند به آن‌ها کمک زیادی کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین