با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
امباپه با ۴۰۰ میلیون یورو در رئال مادرید
عکس : کیلیان امباپه

اگرچه تا اعلام رسمی و پایان قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن چند ماه زمان باقیست، اما باتوجه به اظهارات اخیر این بازیکن در مورد جدایی از پی‌اس‌جی، نشریه بیلد این خبر را رسمی کرده و به بررسی ابعاد آن پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از العین کیلیان امباپه در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد: «در مقطعی نوبت من خواهد شد که باشگاهم را ترک کنم. من از این تغییرات نمی‌ترسم. من فقط به ادامه کارم و دنبال کردن مسیر خودم فکر می‌کنم.»

هرچند که این ستاره فرانسوی سال گذشته ثابت کرد که پول در زندگی او به پیشرفت حرفه‌ای ارجحیت دارد. چراکه در آخرین لحظات قول و قرارش با رئال را زیر پا گذاشت و با رقمی بالاتر در پاریس ماندنی شد.

بیلد مدعی شده که کیلیان امباپه از رئال هم مبلغ زیادی می‌خواهد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، حقوق درخواستی او از رئال ۷۰ میلیون یورو در سال است. حتی صحبت از ۱۰۰ میلیون یورو + پورسانتی برای مادر اوست که با پاداش‌های موجود در قرارداد ممکن است + ۱۲۵ میلیون یورو برسد. در یک قرارداد پنج ساله با رئال، انتظار می‌رود خانواده امباپه بیش از ۴۰۰ میلیون یورو درآمد داشته باشند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین