با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
برانکو گزینه اصلی جانشینی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس
عکس : برانکو و یحیی گل‌محمدی
.

با استعفای یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس ، باشگاه و مدیرعامل آن رضا درویش در تلاشند تا سریعاً جایگزینی مناسب برای او پیدا کنند.

اگرچه همچنان امیدوارند که گل‌محمدی متقاعد به ماندن شود، اما به نظر می‌رسد او تصمیم خود مبنی بر جدایی را گرفته باشد.



در این بین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و موفق پرسپولیس، به عنوان گزینه اصلی درویش مطرح است. با وجود آماده‌سازی تیم ملی فوتبال عمان برای جام ملت‌های آسیا، برانکو حاضر است در صورت دریافت پیشنهاد از پرسپولیس به ایران بازگردد.

البته با توجه به حقوق یک میلیون و صد هزار یورویی او در آخرین دوره سرمربی‌گری‌اش در ایران، انتظار می‌رود مبلغ پیشنهادی امسال بیشتر باشد.

علاوه بر برانکو، چندین گزینه دیگر اعم از داخلی و خارجی نیز توسط درویش بررسی و مدنظر قرار گرفته‌اند. از جمله آنها می‌توان به دراگان اسکوچیچ، افشین قطبی، علی دایی و چند سرمربی خارجی دیگر اشاره کرد. با این حال، بنا به گفته منابع آگاه، درویش تمایل دارد گزینه بعدی پرسپولیس یک سرمربی خارجی باشد و فعلاً هیچ یک از گزینه‌های داخلی را مدنظر قرار نداده است.

مهمترین مانع در انتخاب نهایی سرمربی جدید، محدودیت مالی فعلی پرسپولیس است. با توجه به کمبود نقدینگی و قرار گرفتن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، احتمالاً سرمربی بعدی باید شرایط مالی محدودتری را بپذیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین