آژانس فضا یی ایالات متحده آمریکا، این قول را به مخاطبان داده است که سرویس پخش رایگان "NASA + " بدون تبلیغات خواهد بود و به کاربران امکان دسترسی به پوشش رویدادهای زنده، مصاحبههای اختصاصی، پانلهای ویژه و همچنین محتوای اصلی را میدهد.
مارک اتکیند، مدیر دفتر ارتباطات ستاد مرکزی ناسا در بیانیهای گفت: «ما با پلتفرم پخش جدید ناسا فضایی را بر اساس تقاضا در دسترس شما قرار میدهیم. این دگرگونی در حضور دیجیتالی ناسا به مخاطبان کمک میکند تا به محتوایی درباره چگونگی کشف ناشناختههای هوا و فضا دسترسی پیدا کنند و از کشف و نوآوری به نفع بشریت الهام بگیرند.»
ناسا یک تریلر چند دقیقهای برای ناسا پلاس آپلود کرد که از زمان انتشار آن در ۲۷ جولای، ۱۲۵ هزار بازدید داشته است.