با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
Paint از فتوشاپ جلو زد!
عکس : هوش مصنوعی در paint

با اضافه‌شدن ابزارهای هوش‌مصنوعی Generative Fill و Generative Erase، این برنامه به رقیبی جدی برای فتوشاپ تبدیل شده است.

به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم مایکروسافت با استفاده از هوش‌مصنوعی، امکانات ویرایش تصویر را در برنامه‌های Paint و Photos به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. ویژگی‌های جدید Generative Fill وGenerative Erase به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌سادگی اشیا را به تصاویر اضافه یا حذف کنند وخلاقیت خود را بدون نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده به نمایش بگذارد.

این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهد تا با دقت بالا، مناطق خاصی ازتصویر را انتخاب و ویرایش کند.Generative Erase به کاربران کمک می‌کند تا اشیای ناخواسته و پس‌زمینه‌های نامرتب را به‌راحتی حذف کنند، درحالی‌که Generative Fill امکان افزودن عناصر جدید و واقع‌گرایانه به تصاویر را فراهم می‌آورد.

این قابلیت‌ها مشابه ویژگی‌های موجود در نرم‌افزارهای پیشرفته ویرایش تصویر مانند فتوشاپ است.علاوه‌براین، مایکروسافت ابزار Cocreator را با قابلیت‌های جدیدی تجهیز کرده است که امکان تولید تصاویر با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر را فراهم می‌کند.

این ابزار از مدل‌های هوش‌مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند و شامل سیستم نظارت داخلی برای جلوگیری ازسوءاستفاده است. مایکروسافت همچنین درحال گسترش فهرست ویژگی‌های داخلی مبتنی ‌بر هوش‌مصنوعی ویندوز ۱۱ است که شامل جست‌وجوی مبتنی ‌برهوش‌مصنوعی وقابلیت‌های جدیدی مانند Click to Do و Super Resolution درPhotos می‌شود. Click to Do با فشردن کلیدویندوز وکلیک روی ماوس فعال می‌شودو به کاربران پیشنهادات مفیدی ارائه می‌دهد. قابلیت Super Resolution در Photos به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر بی‌کیفیت را تا هشت‌برابر بهبود بخشند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین