با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بتا Nothing OS 3 برای Nothing Phone (2a) ارائه شد
عکس : بتا Nothing OS 3

ناتینگ به‌تازگی اولین نسخه بتا عمومی Nothing OS 3 را برای Nothing Phone (2a) در دسترس قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی رابط کاربری جدید این برند مبتنی‌بر اندروید 15 بوده و نسخه نهایی آن قرار است در ماه دسامبر (حوالی آذرماه) منتشر شود.


بتا Nothing OS 3 برای Nothing Phone (2a)

جالب است اولین گوشی که این آپدیت را دریافت می‌کند، Nothing Phone (2a) است؛ چراکه نه گران‌ترین گوشی است که ناتینگ تابه‌حال تولید کرده و نه آخرین دستگاهی است که به بازار عرضه شده است و بااین‌حال، اولین نسخه بتا را دریافت می‌کند.

پس از آن، گوشی Phone (2) را داریم که آپدیت نسخه جدید در همین ماه برای آن منتشر می‌شود، درحالی‌که Phone (1) ،Phone (2a) Plus و CMF Phone 1 باید تا ماه دسامبر منتظر دریافت این نسخه بمانند. این به این معنی است که نسخه نهایی Nothing OS 3 .0 ابتدا برای Phone (2a)، سپس Phone (2) و سپس دستگاه‌های دیگر ارائه می‌شود. Nothing OS 3 .0 طبق گفته ناتینگ «نرم‌افزاری است که ما همیشه می‌خواستیم بسازیم» و چیزهای جدید زیادی را به‌ارمغان می‌آورد.

بتا Nothing OS 3 برای Nothing Phone (2a)
عکس : بتا Nothing OS 3 برای Nothing Phone (2a)

Nothing OS 3 شامل یک صفحه قفل جدید با سفارشی‌سازی، ویجت‌های نمایش ساعت ارتقایافته، فضای ویجت گسترش‌یافته در صفحه قفل، یک کشوی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی که به‌طور خودکار برنامه‌های شما را در پوشه‌ها دسته‌بندی می‌کند، طراحی مجدد تنظیمات سریع، طراحی widget library بهتر، تصاویر به‌روزشده در تنظیمات، سرعت راه‌اندازی سریع‌تر دوربین و کاهش زمان پردازش صحنه HDR، جلوه‌های پرتره بهینه، عملکرد بهتر دوربین در نور کم، نمای پاپ‌آپ چندوظیفه‌ای متحرک و به‌راحتی قابل‌تغییر اندازه، امکان ورود به نمای پاپ‌آپ با کشیدن انگشت به سمت پایین روی اعلان‌های دریافتی، بایگانی خودکار برای آزادسازی فضای ذخیره‌سازی بدون حذف برنامه‌ها یا داده‌ها، اشتراک‌گذاری جزئی صفحه، setup wizard به‌روز و انیمیشن جدید باز کردن قفل اثرانگشت است.

اگر علاقه‌مند به استفاده از این نسخه بتا باز برای گوشی Nothing (2a) خود هستید، باید به این لینک مراجعه کرده و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید. اساساً، شما باید یک APK را دانلود و نصب کنید که نسخه بتا را به‌عنوان یک گزینه در تنظیمات شما نشان می‌دهد و سپس می‌توانید آن را نصب کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین