رویترز اعلام کرد، سازمان رقابت و بازارهای انگلیس(CMA) قصد خود برای قبول این تعهدات را اعلام کرد که طبق آن آگهی دهندگان می توانند از تخصیص داده هایشان برای ارتقای پلتفرم تبلیغات طبقهبندیشده فیس بوک مارکت پلیس انصراف دهند.
مایکل گرنفل مدیر اجرایی CMA در این باره می گوید: کاهش ریسک استفاده ناعادلانه متا از داده های کسب و کارهایی که در پلتفرمش تبلیغ می کنند کمک حال بسیاری از کسب وکارهای انگلیسی است که در این پلتفرم فعالیت می کنند.
او در این باره می افزاید: ما مشغول مذاکره درباره این تعهدات هستیم که به اعتقاد ما در این مرحله نگرانی هایمان را برطرف می کند.