با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سهم بالاترین بازدید محتواهای انتخاباتی نامزدها در شبکه های اجتماعی
عکس : آمار بازدید از محتوای انتخاباتی در شبکه های اجتماعی

بر اساس آمار کلان‌داده دیتاک در ۲۴ ساعت گذشته و بعد از اتمام مناظره ها، ۱۰۴ میلیون بازدید از محتوا ها پیرامون پزشکیان، ۱۰۰ میلیون بازدید از محتوا ها حول محور جلیلی و ۵۱ میلیون بازدید از محتوا ها با محوریت قالیباف صورت پذیرفته است.

به گزارش سرویس اخبار شبکه های اجتماعی سایت شات ایکس و به نقل از سیتنا به گزارش سیتنا و بر اساس آمار کلان‌داده دیتاک در ۲۴ ساعت گذشته و بعد از اتمام مناظره ها مجموعا ۴۲۲ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های اجتماعی ثبت شد. با توجه به مدت زمان کم باقیمانده تا برگزاری انتخابات، بعید به نظر می‌رسد که این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تب و تابی تازه ای را تجربه کند!
در همین حال، پزشکیان بیشترین بازدید را به خود اختصاص داد اما، بازدید از محتوای جلیلی نیز بالا رفت که به نظر می‌رسد متاثر از مناظره‌ها و حواشی آنها باشد. از نظر تعداد محتوای انتخاباتی، این دو رقیب تقریبا برابر هستند.

آمار بیشترین بازدید محتوای شبکه های اجتماعی انتخابات ریاست جمهوری
عکس : آمار بیشترین بازدید محتوای شبکه های اجتماعی انتخابات ریاست جمهوری

نکته جالب توجه دیگر بالا رفتن بازدید محتوا ی پورمحمدی است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ ساعت گذشته به بازدید ۶۵ میلیون دست یافت که به نظر می‌رسد بحث تند او و سعید جلیلی در مناظره چهارم در دریافت این میزان توجه بی‌تاثیر نباشد.

لازم به ذکر است که تعداد محتوا و بازدید شبکه‌های اجتماعی با میزان آراء ارتباطی ندارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین