با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رمزگذاری گالری تصاویر در سیستم عامل اندروید چگونه است؟
عکس : رمزگذاری گالری تصاویر در اندروید

یکی از بهترین و ساده ترین روش‌ها جهت رمز گذاری برای گالری سیستم عامل اندروید این است که از طریق تنظیمات داخلی برنامه گوگل فوتوز (Google Photos) این شخصی سازی را انجام دهیم.

با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید این کار را انجام دهید:

1-در ابتدا وارد گالری تصاویر شوید و در قسمت بالا سمت راست گزینه سه نقطه ای را انتخاب کرده و وارد بخش Setting یا تنظیمات شوید.

2-در این بخش بر روی گزینه Content Lock کلیک کنید و در ادامه از شما یک رمز یا الگو جهت حفظ امنیت محتوای تصویری درخواست می‌کند. الگوی دلخواه خود را به گوشی دهید و در به خاطر سپردن آن کوشا باشید. در ادامه این تنظیمات گوگل اکانتی را درخواست می‌کند که می‌خواهید این سیستم امنیتی با اتصال با آن اکانت برقرار شود.

3-سپس از بخش تنظیمات خارج شوید و مجددا وارد گالری تصاویر شوید و دوباره روی گزینه‌ی سه نقطه‌ای بالا سمت راست صفحه کلیک نمایید؛ خواهید دید که گزینه Lock به گزینه‌های پیشین اضافه شده است. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید تمام تصاویری که می‌خواهید تحت این شرایط امنیتی قرار بگیرد را انتخاب نموده و قفل نمایید.

پس از انجام این فرآیند شما خواهید دید که دیگر تصاویر قفل شده برای شما نمایش داده نمی‌شود.

برای مشاهده آن تصاویر، مجدد با کلیک بر دکمه سه نقطه و انتخاب گزینه Show Locked Files و وارد کردن رمز یا الگوی امنیتی می‌توانید به آن تصاویر دسترسی پیدا کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین