با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه امنیت کیف پول دیجیتال را افزایش دهیم؟
عکس : امنیت کیف پول دیجیتال

۱. استفاده از صرافی‌های معتبرپیش از آغاز معاملات رمزارز، بهتر است در انتخاب صرافی مورد نظر خود وسواس بیشتری به خرج دهید. چرا که برخی صرافی‌ها به دلیل آسیب پذیری و مشکلات در زیرساخت‌های فنی، از امنیت کافی برخوردار نیستند.

۲. اطلاعات کیف پول عمومی نیست شاید بتوان این مورد را ساده ترین و در عین حال مهم ترین اقدام برای جلوگیری از هرگونه مشکل امنیتی دانست. زیرا از دست دادن این اطلاعات، دسترسی ما به دارایی‌هایمان را غیرممکن خواهد ساخت. 

۳. دقت در انتخاب و نگهداری رمز عبورانتخاب پسوردهای بیش از اندازه ساده، می‌تواند خطر دسترسی برخی افراد دیگر به کیف پول شما را به همراه داشته باشد. بنابراین، توصیه می‌شود که رمز عبوری را انتخاب کنید که از پیچیدگی برخودار باشد و از آن در وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های دیگر استفاده نکنید.

۴. گوش به زنگی!طبیعتا نمی‌توان اتفاقاتی مانند هک کیف پول‌های Electrum را پیشبینی کرد. با این وجود، باید همیشه در مواجهه با پیام‌ها، لینک‌ها و اطلاعیه‌ها گوش به زنگ باشیم و کمی بیشتر دقت کنیم.

۵. پیگیری اخباراطلاع رسانی‌های گسترده در زمان هک کیف پول‌ها موجب افزایش آگاهی کاربران شده و به دنبال همین موضوع، هولدرها دارایی‌های خود را به بسترهای مطمئن انتقال دادند و از گسترش حملات جلوگیری می شود.

۶. به روزرسانی کیف پول اکثریت کیف پول‌ها به طور منظم آپدیت‌هایی را برروی نرم افزارهای خود اعمال می‌کنند و از طرق مختلفی از جمله شبکه‌های اجتماعی، کاربران را از این به روزرسانی‌ها مطلع می‌سازند. بهتر است این آپگریدها را به صورت مرتب بر روی کیف پول خود نصب کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین