با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + زمان مصاحبه و لینک سایت sanjesh.org
عکس : نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارنامه نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه دبیری روی سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org قرار گرفت.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا داوطلبانی که در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ جهت استخدام در مقاطع متوسطه اول و دوم، همچنین هنرآموز هنرستان شرکت کرده‌اند، لازم است نسبت به دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org برای مشاهده درصدهای مکتسبه و تراز آزمون و وضعیت نهایی استخدام خود اقدام کنند.

دریافت کارنامه اولیه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبان با استفاده از کارنامه اولیه می‌توانند از وضعیت درصدهای آزمون و دعوت به مرحله دوم مصاحبه و ارزیابی تکمیلی مطلع شوند.



زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

برای تمامی داوطلبانی که در کارنامه آزمون دبیری آموزش و پرورش آن‌ها عبارت «با توجه به امتیاز مکتسبه مرحله اول، برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج شده باشد، در صورت شرکت در مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی و بر اساس امتیازات کسب شده، کارنامه نهایی چند هفته پس از برگزاری مراحل ارزیابی تکمیلی، در سایت سنجش منتشر می‌شود.



مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مرحله دوم آزمون به صورت مصاحبه علمی، تخصصی و روانشناختی است که نمرات کسب شده در این مرحله، برای سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده و سازمان سنجش براساس ضریب وزنی ۷۰ درصد نمره کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه ، اقدام به محاسبه نمره نهایی آزمون کرده و نتایج نهایی را برای پذیرش نفرات برتر برای هر رشته شغلی در قالب کارنامه نهایی منتشر می‌نماید. لازم است پذیرفته شدگان براساس اطلاعیه‌های تکمیلی ادارات کل آموزش و پرورش هر استان، امور ثبت نام نهایی را انجام دهند.

در صورتی که داوطلبی پس از مشاهده کارنامه دبیری ۱۴۰۳، نسبت به نتایج اعتراض داشته و سازمان سنجش آموزش کشور قابلیت اعتراض به نتایج را فعال کرده باشد، در این صورت داوطلبان می‌توانند درخواست بررسی مجدد کارنامه و نمره آزمون را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنند. لازم به ذکر است که نتایج اعتراض یک تا دو هفته بعد به داوطلب اطلاع داده می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین