با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زمان اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی اعلام شد
عکس : زمان اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی اعلام شد
.

احمد عبدی‌پور اظهار کرد: دو آزمون در سطح کشور برگزار شد، یکی از آزمون‌ها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که مجموعاً ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر داوطلب داشت و از این تعداد ۵ هزار و ۸۴۰ نفر آقا و ۴ هزار و ۵۴۱ نفر خانم هستند.



به گزارش سرویس اخبار علمی سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا وی افزود: این آزمون برای ۲ رشته شغلی کارشناس ثبت اسناد و املاک و کارشناس نقشه برداری جذب سازمان ثبت اسناد و املاک است و مجموعاً ۶۰۰ نفر جذب خواهند شد.

سرپرست مرکز آزمون جهاددانشگاهی افزود: آزمون دیگری که امروز برگزار شد، آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور است که برای استان تهران و ستاد استان تهران است و در این آزمون ۹۸۴ نفر داوطلب شرکت کردند که شامل ۶۱۰ نفر آقا و ۳۷۴ نفر خانم است.

عبدی‌پور ادامه داد: آزمون استخدامی اداره استخدامی کشور برای استان تهران و ستاد استان تهران برای ۷ رشته شغلی اداری شامل کارشناس امور اداری، کارشناس امور ساختمان، کارشناس تحلیل و تولید نرم‌افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس راهبری امور اداری و استخدامی و کارشناس روابط عمومی و حسابداری جزو ۷ رشته شغلی است که مهم‌ترین آن کارشناس راهبری امور اداری و استخدامی است که از این تعداد مجموعاً ۴۰ نفر استخدام خواهند شد.

وی افزود: نتایج آزمون‌ها یک‌ماه پس از برگزاری آزمون در اواسط تیرماه اعلام می‌شود، اما آزمون سازمان اداری استخدامی کشور که فقط در تهران برگزار شده است و حجم داوطلبان آن کم است، طی دوهفته آینده اعلام خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین