با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط استثنایی لیزینگ پورشه تایکان ۲۰۲۵ : ۲۶۵ میلیون تومان پول نقد بگیرید!
عکس : پورشه تایکان ۲۰۲۵

شرکت خودروسازی پورشه برای جذب هرچه بیشتر مشتری، فروش لیزینگ با شرایط ویژه در نظر گرفته است. علاقه‌مندانی که صاحب هر خودرویی غیر از پورشه باشند، واجد شرایط این برنامه هستند ولی مهم‌ترین ویژگی لیزینگ پورشه به فروش تایکان، خودروی برقی پورشه اختصاص دارد که به نظر می‌رسد متوجه کسانی است که در حال حاضر خودروی تسلا مدل S را به‌صورت لیزینگ خریداری می‌کنند.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خبرآنلاین Cars Direct گزارش می‌دهد که این معامله، قراردادهای لیزینگ هر دو مدل تایکان ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ را تا سقف ۴۵۰۰ دلار پوشش می‌دهد (در زمان باقی ماندن ۶ ماه یا ۱۸۰ روز از قرارداد). اگر ۳۱ تا ۶۰ روز از قرارداد باقی مانده باشد، می‌توانید تا ۱۵۰۰ دلار دریافت کنید. ۶۱ تا ۹۰ روز، تا ۳۰۰۰ دلار و ۹۱ تا ۱۸۰ روز، ۴۵۰۰ دلار کامل.

پورشه تایکان
عکس : پورشه تایکان

پورشه از زمان معرفی تایکان در سال ۲۰۱۹، تغییرات زیادی را برای این خودرو در نظر نگرفته بود، اما امسال این مجموعه به‌روزرسانی جامعی را دریافت می‌کند که شتاب و زمان شارژ کوتاه‌تر را به همراه دارد. باتری بزرگ‌تر ۱۰۵ کیلوواتی اکنون دوام بیشتری دارد.

تایکان توربو S اکنون ۹۳۹ اسب بخار تولید می‌کند که شتاب رسمی صفر تا صد خودرو را به ۲٫۳ ثانیه کاهش داده است. سریع‌تر از همه مدل‌ها، تایکان توربو GT با قدرت ۱۰۹۲ اسب بخار است که می‌توان آن را با بسته سفارشی کاهش وزن خریداری کرد که صندلی‌های عقب را با پنل فیبر کربنی جایگزین می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین