با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
«استیو جابز» چرا پورشه خود را پنهان ‌کرد؟
عکس : پورشه استیو جابز

به گزارش اطلاعات آنلاین، بنیانگذار اپل در جوانی با اولین پول هنگفتی که به دست آورد یک پورشه خرید اما آن را از نظرها پنهان کرد.

داستان به سال ۱۹۸۵ و زمانی بر می‌گردد که استیو جابز اپل را ترک کرد و شرکت جدید خود به نام NeXT Computer را راه انداخت. وی بلافاصله از رندی آدامز مهندس نرم افزار خواست تا وی نیز اپل را ترک کرده و به شرکت وی بپیوندد اما وی ابتدا به ساکن نپذیرفت.

استیو برای رندی پیغام صوتی گذاشت و گفت تو به آن دمیدی رندی! فرصت طلایی به دست آمده و تو{ با نیامدنت} آن را به باد می‌دهی! و بالاخره رندی پذیرفت و پیش استیو جابز رفت.

این دو همکار قدیمی دو پورشه ۹۱۱ خریده بودند و برای جلوگیری از خط و خش تصمیم گرفتند ۳ جای پارک گرفته تا ماشینهای خود را کنار هم پارک کنند.

یک روز استیو جابز با عجله وارد دفتر رندی شد و به او گفت باید پورشه‌های خود را پنهان کنند. رندی از وی دلیل این کار را پرسید و استیو جواب داد راس پروت قرار است بیاید تا در شرکتش سرمایه گذاری کند و در صورتی که پورشه‌ها را ببیند فکر می‌کند ما پول زیادی داریم و احتمالا این کار را نخواهد کرد.

آنها ماشین‌ها را پشت دفتر شرکت NeXT در پالو آلتو پنهان کردند و ملاقات با راش نتایج دلخواه پیدا کرد و کار آفرین آمریکایی ۲۰ میلیون دلار در شرکت جدید استیو جابز سرمایه گذاری کرد و عضو هیئت مدیره شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین