با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه E-Hybrid پورشه کاین S معرفی شد
عکس : پورشه کاین S E-Hybrid

پورشه کاین S به خوبی شکاف بین نسخه پایه و نسخه قدرتمند توربو را پُر می‌کند. این مدل حالا با توان و امکانات بیشتر برای سال 2024 معرفی شده است.

پورشه پیش از این وعده خروجی 512 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور را داده بود که حالا در نسخه تولیدی شاهد آن هستیم و این امر محقق شد. این خروجی از ترکیب پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو با 348 اسب‌بخار قدرت و موتور الکتریکی با 174 اسب‌بخار قدرت می‌آید. با این خروجی، کاین اس ای هایبرید می‌تواند طی مدت زمان 4.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت و طی 13 ثانیه به انتهای مسیر 4/1 مایل برسد.

با توجه به این خروجی، این نمونه همچنان زیر سایه Cayenne Turbo E-Hybrid با 729 اسب‌بخار قدرت و صد البته بالاتر از Cayenne E-Hybrid می‌ماند. نیرو بخش موتور الکتریکی باتری 25.9 کیلووات ساعت است که در تمام تریم‌های E-Hybrid مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در مدت زمان 2 ساعت با شارژر سطح دو به طور کامل شارژ شود. پورشه هنوز چیزی در خصوص بُرد مسافت منتشر نکرده است.

پورشه کاین S E-Hybrid نیز از همان طراحی Cayenne S E-Hybrid 2024 بهره می‌برد اما از رینگ‌های 20 اینچ کاین S و خروجی 4 گانه اگزوز در این نمونه استفاده شده تا چهره‌ای جذاب‌تر و متفاوت‌تر داشته باشد. این خودرو در استایل استاندارد از تریم خارجی نقره‌ای بهره می‌برد در حالیکه استایل کوپه آن از تریم مشکی رنگ استفاده می‌کند.

از امکانات پورشه کاین S E-Hybrid می‌توان به چراغ‌های LED ماتریکس، صندلی 8 جهته برقی، بسته اسپرت کُرنو، ورود و استارت بدون کلید و Lane Change Assist که به صورت استاندارد نصب می‌شود اشاره کرد.

قیمت پایه پورشه کاین S E-Hybrid از 99.100 دلار آغاز می‌شود که شامل هزینه 1.650 دلار مقصد نمی‌شود. قیمت نسخه کوپه از 105.650 دلار با احتساب هزینه حمل شروع می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین