با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پلی استیشن 5 اسلیم بالاخره عرضه شد
عکس : پلی استیشن 5 اسلیم

پلی استیشن 5 اسلیم اکنون برای خرید در دسترس قرار گرفته و همانند نسخه اولیه در دو مدل دارای دیسک درایو و فاقد آن عرضه می‌شود. علاوه بر بدنه کوچک‌تر، این کنسول همچنین مجهز به فضای ذخیره‌سازی SSD بزرگ‌تر و یک پورت USB-C اضافی است، اما با این حال، قیمت آن افزایش چندانی نداشته است. با دیجی رو همراه باشید.

علاقه‌مندان می‌توانند کنسول پلی استیشن 5 اسلیم با دیسک درایو را اکنون از PlayStation Direct به قیمت 499.99 دلار سفارش دهند. پس از اینکه چندین مدل بازنگری شده از کنسول نسل نهمی سونی با همان نام پلی استیشن 5 وارد بازار شد، این شرکت ژاپنی از این پس کنسول‌های جدید خود را به صورت رسمی و برای اولین بار با برند “ Slim ” عرضه خواهد کرد.

با این قیمت‌ها، خرید پلی استیشن 5 اسلیم تنها زمانی ارزشمند است که واقعاً کوچک بودن بدنه برایتان اهمیت زیادی داشته باشد، چرا که سونی نسخه قدیمی‌تر را نیز به عنوان بخشی از یک باندل به همان قیمت (499.99 دلار) ارائه می‌کند. مدل دیسکی پلی استیشن 5 اسلیم دارای بدنه‌ای در ابعاد 35.8 در 21.6 در 9.6 سانتی متر است، بنابراین ارتفاع، عرض و طول آن به ترتیب 3، 4 و 1 سانتی متر کاهش یافته است. نسخه دیجیتال حتی باریک‌تر از این هم شده و تنها 8 سانتی متر ضخامت دارد.

خریداران این کنسول جمع‌وجورتر و کوچک‌تر با پرداخت 50 دلار بیشتر نسبت به مدل معمولی، یک پورت USB-C دوم را نیز در جلوی دستگاه دریافت می‌کنند که جایگزین پورت USB-A مدل قبلی شده است. با این حال، تمام مشخصات دیگر یکسان هستند، بنابراین از نظر عملکرد کلی کنسول هیچ تغییری ایجاد نشده است. برخلاف کنسول قدیمی‌تر پلی استیشن 5، پایه نگهدارنده عمودی برای کنسول باید به صورت جداگانه خریداری شود که 29.99 دلار قیمت دارد.

از سوی دیگر، خریداران نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 اسلیم این مزیت را خواهند داشت که می‌توانند درایو دیسک را بعداً و در صورت نیاز به کنسول خود اضافه کنند؛ کاری که قبلاً در نسخه اولیه پلی استیشن 5 دیجیتال امکان‌پذیر نبود. فضای ذخیره‌سازی را هم می‌توان با یک درایو SSD PCIe 4.0 مانند درایو 4 ترابایتی SHARKSPEED SSD M.2 NVMe که در حال حاضر با قیمتی حدود 339 دلار در آمازون عرضه شده است، ارتقاء داد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین