با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پژو ۲۰۶ به خط تولید ایران خودرو بازخواهد گشت
عکس : پژو ۲۰۶ به خط تولید ایران خودرو بازخواهد گشت
.
قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت پژو ۲۰۶ با استانداردهای جدید به خط تولید ایران خودرو بازخواهد گشت.


کیانوش پورمجیب، قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در خصوص توقف تولید محصولات خانواده پژو ۲۰۶ عنوان کرد توقف تولید پژو ۲۰۶ به‌معنای توقف کامل و حذف آن از سبد محصولات ایران خودرو نخواهد بود؛ در واقع ما برای تطابق با استانداردهای جدید که سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان در نظر گرفته است، برای مدتی تولید این خودرو را متوقف کردیم.

تولید پژو ۲۰۶ در آینده نزدیک ادامه پیدا خواهد کرد
قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد طبق استاندارد‌های جدید سازمان ملی استاندارد، امکان تولید خودرو ۲۰۶ از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ وجود ندارد و به همین دلیل این خودروساز توقف مقطعی تولید این خودرو را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو هر زمانی که این خودرو با استانداردهای جدید تطابق پیدا کرد، آن را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.


پورمجیب در خصوص استفاده از برخی قطعات ۲۰۶ از جمله داشبورد آن در پژو ۲۰۷ و عرضه آن در قالب پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به بازار نیز عنوان کرد این اقدام ایران خودرو به این معنا نیست با حذف آپشنی قصد داشته باشیم محصول جدیدی را تولید کنیم؛ در واقع این کار برای عرضه مدل‌هایی طبق نیاز مشتریان انجام شده است.

وی افزود همچنین حذف آپشن به‌دلیل کسری قطعه یا کاهش هزینه نبوده و هم‌اکنون تیراژ بسیار بالاست و به قطعات زیادی نیز دسترسی داریم؛ اما مدل‌های مختلفی از خودرو را با ترمز کاسه‌ای و هم ترمز دیسکی به مشتریان عرضه می‌کنیم تا مشتریان طبق سلیقه خود و بر اساس قیمت مورد نظر آنها را خریداری کنند. مشتریان برای آپشن‌های بیشتر می‌توانند سایر مدل‌های آن خودرو را خریداری کنند و در این بخش مشکلی از لحاظ آپشن وجود ندارد.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین