با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات وان پلاس ایس ۳ پرو پیش از رونمایی رسماً منتشر شد
عکس : وان پلاس ایس ۳ پرو

وان پلاس ایس ۳ پرو در تاریخ ۲۷ ژوئن (هفتم تیر ماه) در کشور چین معرفی خواهد شد. این گوشی نسخه ارتقاء یافته Ace 3 است که در بازار جهانی با نام وان پلاس 12R عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی پیش از رونمایی وان پلاس ایس ۳ پرو، برخی از مشخصات آن منتشر شده است. تایید شده که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود و حداکثر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

وان پلاس ایس ۳ پرو به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند مجهز می‌شود

سیستم خنک‌کننده OnePlus Ace 3 Pro
عکس : سیستم خنک‌کننده OnePlus Ace 3 Pro

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از Ace 3 Pro در کشور چین است. به‌تازگی، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند پرچمدار از سوی وان پلاس تأیید شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. استفاده از این تراشه باعث می‌شود پرفورمنس OnePlus Ace 3 Pro در حد OnePlus 12 باقی بماند.

برای اطمینان از اینکه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عملکرد پایداری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، وان پلاس می‌گوید که Ace 3 Pro را به یک سیستم خنک‌کننده با مساحت ۹,۱۲۷ میلی‌متر مجهز کرده است. ادعا می‌شود که عملکرد خنک‌کنندگی این سیستم ۳۶ درصد بهتر از Ace 2 Pro خواهد بود و ۷۰ درصد انتقال حرارت بهتری خواهد داشت.



وان پلاس ایس ۳ پرو
عکس : وان پلاس ایس ۳ پرو

از دیگر مشخصات وان پلاس ایس ۳ پرو می‌توان به برخورداری آن به حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 اشاره کرد. رسماً تأیید شده که این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. این باتری از فناوری Glacier Battery بهره می‌برد. این اولین گوشی وان پلاس است که به باتری با ظرفیتی بیش از ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز می‌شود. OnePlus Ace 3 از باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بود. ظرفیت باتری در مدل پرو افزایش یافته اما باز هم شاهد به‌کارگیری شارژر ۱۰۰ واتی در OnePlus Ace 3 Pro هستیم.



وان پلاس ایس ۳ پرو با ۲۴ گیگابایت رم
عکس : وان پلاس ایس ۳ پرو با ۲۴ گیگابایت رم

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، وان پلاس Ace 3 با نام OnePlus 12R در بازار های جهانی عرضه شد. اما بعید است که نسخه پرو این تلفن هوشمند در بازار های بین‌المللی عرضه شود؛ زیرا که Ace 2 Pro در انحصار بازار چین باقی ماند. البته شاهد عرضه OnePlus Ace Pro در خارج از کشور چین با نام 10T بودیم. اما از آن زمان گوشی دیگری از سری T وان پلاس معرفی نشده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین