با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نوکیا C02 بی‌سروصدا با اندروید ۱۲ گو ادیشن رونمایی شد
عکس :
در آستانه رویداد MWC 2023، شرکت HMD از جدیدترین گوشی خود به نام‌ نوکیا C02 رونمایی کرد. این گوشی یک مدل اقتصادی است و قابلیت‌های مفیدی مثل باتری جداشدنی، استاندارد IP52 و یک جک صوتی دارد. مشخصات این گوشی جدید به صورت زیر است.

مشخصات نوکیا C02

این گوشی از یک نمایشگر ۵.۴ اینچی LCD با وضوح تصویر +FWVGA و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی ۲ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک فلاش LED در پنل پشت آن وجود دارد. نوکیا C02 از یک فریم پلی کربنات استفاده کرده و پنل پشتی آن دارای بافت نانو است. منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است که قابلیت جدا شدن دارد و از توان شارژ ۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از درگاه microUSB برای شارژ و شیار کارت microSD و سیم‌کارت دوگانه بهره می‌برد. کار پردازش نوکیا C02 یک تراشه چهار هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز بر عهده دارد که در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 عمل خواهد کرد. این گوشی در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۲ (نسخه گو) را اجرا می‌کند و قرار است تا دو سال آپدیت امنیتی را دریافت نماید.

قیمت و زمان عرضه نوکیا C02

شرکت HMD هنوز قیمت و زمان عرضه نوکیا C02 را اعلام نکرده است، اما این گوشی در دو رنگ فیروزه‌ای و زغالی قابل دسترس خواهد بود.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین