با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نینتندو: توسعه‌دهندگان باید بازی‌هایی بهینه و بدون نیاز به اصلاحات عرضه کنند
عکس : نینتندو

شرکت Nintendo معقتد است که اگر بازیکنان از یک عنوان ناامید شوند، دیگر انتشار به‌روزرسانی و اصطلاحات بی‌معنی جلوه می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا امروزه، بسیاری از بازی‌های AAA، دارای نقص‌هایی هستند که بازیکنان را به ثبت نقدهای منفی، سوق می‌دهند. Cyberpunk 2077، نمونه آشکاری است که در عین حال، CDPR حاضر به تسلیم نشد و در نهایت همه چیز را تغییر داد.

حتی بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree که مورد تحسین قرار گرفت، از لحاظ عملکرد مشکل داشت که منجر شد تا موجی از انتقادات تند، در پلتفرم استیم روانه این اثر شوند. شرکت Nintendo نظر خودش را پیرامون این موضوع به اشتراک گذاشته است و ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) از توسعه‌دهندگان خواسته است تا “محصول نهایی” را منتشر کنند.

ماساهیرو ساکورای، توسعه‌دهنده بازیهای محبوب Super Smash Bros، در یوتیوب به مشکلات توسعه عناوین AAA، از جمله بهینه‌سازی و باگ‌ها اشاره کرده است:

در صورت امکان، بازی در زمان انتشار باید شرایطی عالی داشته باشد، که با عناوین امروزی تقریبا غیرممکن است.

ساکورای با عرضه به‌روزرسانی پس از عرضه مشکلی ندارد. در واقع، او معتقد است که انتشار اصلاحات و بسته‌های الحاقی، به نفع بازی‌ها خواهد بود.

در عین حال، ساکورای احساس می‌کند که توسعه‌دهندگان باید بیشتر روی اصلاح محصول نهایی تمرکز کنند. در حالی که این روزها، بازی‌های AAA آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توان آن‌ها را به طور مداوم بازی کرد، اما در این میان چند نسخه استثنایی دیده می‌شوند.

ساکورای معتقد است که اگر بازیکن پس از شروع بازی از آن ناامید شود، دیگر انتشار به‌روزرسانی و اصلاحات فایده‌ای نخواهد داشت.



بازیهای نینتندو
عکس : بازیهای نینتندو

ساکورای همچنین اشاره کرد که توسعه عناوین AAA بسیار سخت‌تر شده و اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم، این دسته از عناوین، ده هزار برابر پیچیده‌تر از گذشته هستند. بدتر از آن، روند توسعه بازی ممکن است دائما در حال تغییر باشد و توسعه‌دهندگان به ندرت برای تمرکز روی پروژه وقت پیدا کنند.

ساکورای با وجود این توصیه‌ها، معتقد است که به‌روزرسانی‌ها موجب بهبود بازی می‌شوند. او همچین تاکید کرد که تست باگ بازی‌ ها بسیار دشوار است چرا که توسعه‌دهندگان، نمی‌توانند به اندازه میلیون‌ها بازیکن اثر خود را تجربه کنند.

با توجه به اینکه اخیراً، استودیوهای کمی بازی‌ های خود را بدون اشکال عرضه می‌کنند، او تعداد کمی از توسعه‌دهندگان را نام برد که برای عرضه آثاری بی‌نقص تلاش می‌کنند؛ مثل استودیوی Shift Up و بازی Stellar Blade. پیش از این، استودیوی Shift Up برای عرضه بازی Stellar Blade در شرایطی فوق‌العاده بهینه، مورد تحسین واقع شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین