با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
موبو نیوز
موبو نیوز
تقویم
- 30 اردیبهشت 1403
الهام بهمن پور - موبو نیوز نویسنده : الهام بهمن پور - موبو نیوز
.
بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ
عکس : بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یکی از محبوب ترین کنسول های دستی بازار محسوب میشه که از زمان عرضه نسخه اولیه اش تا به امروز، میلیون ها گیمر رو به خودش جذب کرده. این استقبال گسترده از کنسول نینتندو سوییچ ، یکی از دلایل اصلی ساخت و انتشار صدها بازی انحصاری برای این کنسوله؛ بازی هایی که اغلبشون جزو بهترین عناوین تاریخ صنعت گیم هستن.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از موبو نیوز در این مقاله، تعدادی از جذاب ترین و بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ رو در سبک های مختلف معرفی خواهیم کرد؛ بازی های جذابی که توصیه می کنیم حتما تو جمع‌های دوستانه و با خونواده امتحانشون کنین.

معرفی 10 مورد از بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ

تنوع بازی های نینتندو سوییچ اونقدر زیاده که تقریبا هیچ کنسول دستی در بازار به پاش نمیرسه. این بازی ها، در سبک های مختلف از مسابقه ای و شبیه سازی گرفته تا اکشن و مبارزه ای و حتی عناوین معمایی جذاب تولید و منتشر میشن. برای تجربه بهتر بازی‌های چند نفره نیاز به اتصال نینتندو سوییچ به تلویزیون دارین تا تو نمایشگر بزرگ با هم رقابت کنین. اما از اونجایی که انتخاب یک بازی جذاب در سبک دلخواهتون بین صدها بازی متنوع سخته؛ ما در این بخش ۱۰ مورد از بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ رو بهتون معرفی می کنیم.



1. بازی Mario Kart 8 Deluxe

ماریو، لوئیجی و پرنسس در کنار اژدها، لاکپشت ها و قارچ های کوچولو، شخصیت های آشنایی هستن که در بازی Mario Kart 8 Deluxe با همدیگه رقابت میکنن؛ اما نه به سبک بازی سوپر ماریو. دنیای بازی ماریو کارت که در سال ۲۰۱۷ توسط نیتندو ساخته و منتشر شد، زمین مسابقه ای هست پر از ماشین های جور و واجور با محیط رنگارنگ و شاد که به عنوان یک بازی کارتی سبک مسابقه ای، قطعا شما رو ساعت ها سرگرم می کنه. این بازی خط داستانی خاصی نداره، اما گیم پلی جذابش در کنار گرافیک قابل قبول محیط و شخصیت ها و همینطور موسیقی الکترونیکی هیجان انگیزی که در مراحل مختلف به گوشتون میرسه، مهمترین ویژگی هایی هستن که شما رو برای تجربه بازی Mario Kart 8 Deluxe وسوسه می کنن.

بازی Mario Kart 8 Deluxe
عکس : بازی Mario Kart 8 Deluxe

شما می تونین بازی Mario Kart 8 Deluxe رو به صورت آنلاین یا آفلاین و به دو شکل تک نفره یا چند نفره تجربه کنین و از رقابت نفس گیر ماشین ها و شخصیت های دوست داشتنی دنیای ماریو و لوئیجی و گشت و گذار در یک دنیای سراسر رنگارنگ و شاد لذت ببرین.



2. بازی Nintendo Switch Sports

اگه طرفدار بازی هایی در سبک اکشن، مبارزه ای یا شبیه سازی ورزش هستین، پیشنهاد می کنم که Nintendo Switch Sports رو از دست ندین. این بازی، دنباله عنوان جذاب و پرطرفدار Wii Sports هست که امکان تجربه بازی هایی مثل فوتبال، والیبال، تنیس، بدمینتون، بولینگ و شمشیربازی رو در اختیارتون قرار میده. شما در این بازی در قالب یک بازیکن تازه کار وارد میشین و با پیشرفت در اون رشته ورزشی که انتخاب کردین، امتیاز بیشتری می گیرین و می تونین وارد لیگ حرفه ای رشته دلخواهتون بشین.

بازی Nintendo Switch Sports
عکس : بازی Nintendo Switch Sports

تمام رشته های ورزشی این بازی، به صورت یک به یک، دو به دو، گروهی یا آنلاین قابل تجربه کردن هستن و حتی اگه روحیه مبارزه ای داشته باشین، میتونین وارد لیگ بتل رویال رشته ورزشی دلخواهتون بشین و در کنار ۱۵ بازیکن دیگه به صورت آنلاین رقابت کنین.



3. بازی Overcooked 2

بازی های شبیه سازی آشپزی همیشه جزو محبوب ترین بازی ها در همه کنسول ها بودن؛ اما Overcooked 2 چیزی فراتر از یک بازی آشپزی ساده اس. شما در این بازی، نه تنها قراره آشپزی کنین، بلکه دقیقا عین یه سرآشپز واقعی، با چالش هایی مثل مشتری های عصبانی و غرغرو، آشپزخونه ای که یهو آتیش گرفته و البته انبوهی از مشکلات مختلف و عجیب و غریب روبرو بشین. گیم پلی این بازی در یک رستوران میگذره و هر بار لوکیشن این رستوران به مکان های چالش برانگیزی مثل دو طرف یک خیابون شلوغ یا روی یک رودخانه منتقل میشه.

بازی Overcooked 2
عکس : بازی Overcooked 2

بازی Overcooked 2 در سه بخش داستانی، آرکید و مبارزه‌ای به شکل تک نفره یا چند نفره و به صورت آفلاین یا آنلاین کوآپ (سبک همکاری محور چند نفره) ارائه میشه و به نظرم یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ در سبک شبیه سازی محسوب میشه.



4. بازی Minecraft

نمیشه که گیمر باشین و تا حالا اسم بازی Minecraft به گوشتون نخورده باشه. این بازی جذاب ترکیبی از سبک های اکشن-ماجراجویی، بقا، شوتر سوم شخص و مبارزه ای هست که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو Mojang تولید و منتشر شد. ماینکرافت، یک دنیای بکر رو در اختیارتون میذاره که میتونین هر چیزی رو داخلش بسازین. خلاقیت شما در این بازی حرف اول رو میزنه؛ اگرچه جون بی نهایت یا منابع خاص ندارین و باید مراقب باشین، اما مثل بقیه بازی های سبک بقا و اکشن، لازم نیست نگران حمله زامبی ها یا موجودات عجیب و غریب باشین و فقط کافیه که دنیای خودتون رو به شکل کاملا خلاقانه بسازین.

بازی Minecraft
عکس : بازی Minecraft

بازی ماینکرافت به دو شکل آنلاین و آفلاین در قالب سیستم تک نفره یا چند نفره اجرا میشه و میتونین گیم پلی بازی رو در دو مود مختلف با قوانین متفاوت تجربه کنین و از گشت و گذار در یک دنیای به شدت وسیع پیکسلی و ساخت چیزهایی که دوست دارین، لذت ببرین.



5. بازی Among Us

جاسوس بازی در یک سفینه فضایی و حضور در کنار شخصیت هایی که به شما مشکوک هستن و هر لحظه ممکنه شما رو از سفینه به بیرون پرتاب کنن یا با چاقو بکشن، گیم پلی بازی جذاب Among Us رو تشکیل میدن. این بازی در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو Innersloth در سبک آرکید، اکشن گروهی و جاسوسی منتشر شد. عنوان جالبی که از همون ابتدا به یکی از محبوب ترین بازی ها در پلتفرم های مختلف از جمله نیتندو سوییچ تبدیل شد. شما در این بازی در قالب یک شخصیت در یکی از دو تیم خدمه یا خائنان قرار می گیرین و بر حسب اسم تیمتون، وظایف مختلفی رو بر عهده دارین. اگه خدمه باشین، باید از سفینه محافظت کنین، تلاش کنین خائنان رو بشناسین و البته مهمتر از همه حواستون باشه که توسط خائنان کشته نشید. اگر هم جزو تیم خائنان بودین، باید سفینه رو داغون کنین و سعی کنین تک تک افراد تیم خدمه رو از بین ببرین و کنترل سفینه رو بدست بگیرین.

بازی Among Us
عکس : بازی Among Us

شما می تونین بازی Among Us رو به دو شکل آفلاین یا آنلاین تجربه کنین و از حرکت های یواشکی در فضا و هیجان اینکه هر لحظه ممکنه توسط تیم رقیب شناسایی بشین، نهایت لذت رو ببرین.



6. بازی Fortnite

وقتی از بازی های سبک بتل رویال و بقا صحبت می کنیم، بازی فورتنایت یکی از محبوب ترین عناوینی هست که در این سبک می شناسیم. این بازی جذاب در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو اپیک گیمز ساخته و منتشر شد. شما در این بازی، به عنوان یکی از ۱۰۰ بازیکن اولیه وارد یک جزیره می شین و در نهایت، فقط یک بازیکن یا یک تیم برنده میشه. فورتنایت به شکل فصلی پیش میره و هر فصل اون حدود ۱۰ هفته طول میکشه. شما در این بازی می تونین با امتیازاتی که بدست میارین، وسایل مورد نیازتون مثل سلاح، اسکین، کلنگ، گلایدر، کوله پشتی یا موارد مشابه رو تهیه کنین و از این ابزارها برای برنده شدن و حذف رقبا کمک بگیرین.

بازی Fortnite
عکس : بازی Fortnite

هر بازیکن در بازی Fortnite میتونه به صورت تک نفره یا در قالب گروه های ۲ یا ۴ نفره وارد بازی بشه. امکان بازی کردن فورتنایت به شکل گروهی، هیجان این بازی بتل رویال شوتر و بقا رو چند برابر میکنه تا جایی که فورتنایت در حال حاضر، یکی از بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ ، کامپیوتر و موبایل محسوب میشه.



7. بازی Luigi’s Mansion 3

در این بازی، لوئیجی، برادر قد بلند و لاغراندام ماریو دوباره با کینگ‌بو روبرو میشه؛ روح بدجنس و خبیث دنیای ماریو که همچنان دنبال لوئیجی میگرده تا اونو تسخیر کنه. این داستان بازی Luigi’s Mansion 3 هست، سومین عنوان از مجموعه Luigi’s Mansion که برخلاف دو نسخه قبلی، در یک هتل زیبا جریان داره و با گیم پلی جذاب، محیطی سرشار از موجودات عجیب و غریب و ارواح ریز و درشت و معماهای متنوع در کنار موسیقی جالب، ساعت ها شما رو سرگرم میکنه.

بازی Luigi s Mansion 3
عکس : بازی Luigi s Mansion 3

شما می تونین این بازی جذاب رو به دو شکل آفلاین و آنلاین تجربه کنین. در ابتدای بازی، صرفا می تونین به صورت تک نفره در قالب شخصیت لوئیجی بازی کنین اما بعد از آنلاک کردن شخصیت گوئیجی، نسخه سبز و ژله ای لوئجی، امکان بازی کردن به شکل دو نفره رو هم دارین. علاوه بر این، با استفاده از یک حالت کوآپ به نام ScareScraper، می تونین در قالب یک تیم ۸ نفره هم وارد بازی بشین و روح های داخل بازی رو شکار کنین.



8. بازی Diablo III: Eternal Collection

تصور کنین ارواح شیطانی و خبیث و موجوداتی جهنمی در حال تسخیر دنیا و تلاش برای از بین بردن بشریت هستن و در این بین، شما تنها امید همه برای نجات از دست این موجودات پلید و جلوگیری از نابودی دنیا هستین. این داستان، توصیفی از وقایع اصلی بازی Diablo III: Eternal Collection هستن؛ بازی جذابی در سبک اکشن نقش آفرینی که شرکت بلیزارد در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد. گیم پلی فوق العاده جذاب و البته اعتیاد آور دیابلو ۳ در کنار موسیقی خاص و هیجانی و البته باس فایت ها و دشمنان جان سخت، این عنوان خاص رو به یکی از بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ تبدیل کرده تا جایی که اصلا از ادامه دادنش خسته نمی شین.

Diablo III Eternal Collection
عکس : Diablo III Eternal Collection

بازی Diablo III: Eternal Collection امکان بازی کردن به دو شکل آنلاین و آفلاین رو در اختیار گیمرها قرار میده و شما می تونین به صورت تک نفره یا چند نفره این بازی جذاب رو تجربه کنین و از رویایی با خبیث ترین شیاطین جهنمی لذت ببرین.



9. بازی Mario Strikers: Battle League

شخصیت های دنیای ماریو اونقدر جذاب و با نمک هستن که اکثر کمپانی ها دوست دارن حداقل یک عنوان رو با حضور ماریو، لوئیجی و دوستان و دشمنانش در کارنامه خودشون داشته باشن. ماریو استرایکرز، بازی انحصاری جدید نیتندو از این دو برادر با نمکه که در سال ۲۰۲۲ در سبک اکشن و شبیه ساز ورزشی عرضه شد و این بار هم به رسم دو نسخه قبلی، در قالب یک رقابت فوتبالی چند نفره پیش میره. گیم پلی این بازی، درست شبیه فوتبال واقعیه و شما میتونین شوت بزنین، بدوین و با سرعت توپ رو در دروازه تیم مقابل بکارین.

بازی Mario Strikers Battle League
عکس : بازی Mario Strikers Battle League

شما میتونین بازی Mario Strikers: Battle League رو به شکل چند نفره با حق انتخاب بین یکی از ۱۰ کاراکتر اصلی دنیای ماریو پیش ببرین و یا در قالب یک تیم با هوش مصنوعی مسابقه بدین یا یک رقابت فوتبالی با دو تیم متشکل از دوستاتون رو داشته باشین.



10. بازی Animal Crossing: New Horizons

بازی انیمال کراسینگ؛ افق های جدید، همون بازی شبیه ساز جذابیه که احتمالا اکثرتون دوست دارین تجربه کنین. شما در این بازی در قالب یک کارکتر کودک وارد میشین و دقیقا مثل زندگی واقعی، از خواب بیدار میشین؛ کارهای روزانه اتون رو انجام میدین، سر کار میرین و با شخصیت های دیگه معاشرت دارین. جزئیات دقیق طراحی شده در Animal Crossing: New Horizons اونقدر جالب هستن که به جرات میتونم بگم که این عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ محسوب میشه و حتما توصیه میکنم برای آروم شدن ذهنتون، امتحانش کنین.

بازی Animal Crossing New Horizons
عکس : بازی Animal Crossing New Horizons

شما می تونین این بازی رو در ۲ حالت آفلاین و آنلاین تجربه کنین که در حالت آفلاین، صرفا امکان بازی کردن به شکل تک نفره در اختیارتون قرار می گیره؛ اما در حالت آنلاین، میتونین به دو شکل تک نفره یا چند نفره بازی کنین و از گشت و گذار در دنیای فانتزی و شاد Animal Crossing لذت ببرین.



جمع بندی

دنیای بازی های انحصاری نینتندو سوییچ یا عناوینی که در کنار بهترین کنسول ها و پلتفرم های بازی برای این کنسول دستی تولید شدن، اونقدر وسیع هست که انتخاب بهترین بازی های چند نفره نینتندو سوییچ از بین صدها عنوان جذاب، کار چندان آسونی نیست. با این وجود، ما در این مقاله سعی کردیم ۱۰ مورد از بهترین و جذاب ترین بازی هایی که برای کنسول نینتندو سوییچ تولید شده رو معرفی کنیم و امیدواریم که از تجربه بازی کردن هر کدوم از این عناوین لذت ببرین. پس این بار که با دوستاتون جمع شدین و حوصله‌تون سر رفت، می‌تونین نینتندو رو روشن کنین و یکی از این بازی‌ها رو به طور دسته جمعی بازی کنین و برای چند ساعت خوش بگذرونین.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین

مقالات و اخبار مرتبط