با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندر های جدید موتورولا Edge 50 Neo رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند
عکس : موتورلا اج 50 نئو

جانشین موتورولا Edge 40 Neo که سپتامبر سال گذشته میلادی رونمایی شد، در راه است. با وجود آنکه هنوز موتورولا به‌طور رسمی اطلاعاتی را درباره Edge 50 Neo به‌اشتراک نگذاشته، اما رندر های فاش شده این تلفن هوشمند، جزئیات طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. مشخصات این گوشی نیز به‌بیرون درز کرده که چیزی را برای حدس‌و‌گمان باقی نمی‌گذارد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی


مشخصات و رندر های جدید موتورولا Edge 50 Neo به‌بیرون درز کردند

Motorola Edge 50 Neo
عکس : Motorola Edge 50 Neo

ادعا می‌شود که Motorola Edge 50 Neo نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ تامین خواهد کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hello UI از راه می‌رسد. این تلفن هوشمند آینده موتورولا با دو پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌تهیه خواهد بود.

موتورولا Edge 50 Neo
عکس : موتورولا Edge 50 Neo

موتورولا Edge 50 Neo دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت خواهد شد. ادعا می‌شود که این دستگاه از باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. انتظار می‌رود که موتورولا اج ۵۰ نئو از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند، اما گزارش GSMArena به توان شارژر این گوشی اشاره‌ای نمی‌کند. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده موتورولا قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولتراواید به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. برای دوربین تله‌فوتو یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

موتورولا اج ۵۰ نئو
عکس : موتورولا اج ۵۰ نئو

موتورولا اج ۵۰ نئو آبی
عکس : موتورولا اج ۵۰ نئو آبی

از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از Dolby Atmos، بلوتوث ۵.۳، NFC و برخورداری از استاندارد IP68 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. رندر های جدید موتورولا Edge 50 Neo نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند در چهار رنگ آبی، کرم، مشکی و قرمز به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی وزن ۱۷۱ گرمی و ضخامت ۸.۱ میلی‌متری دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین