با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
موتو G Power (2024) در تصاویر رندری جدیدی دیده شد
عکس : پاور جی موتورولا

در آوریل سال جاری میلادی، موتو رولا از گوشی میان‌رده خود موسوم به Moto G Power 5G رونمایی کرد که به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. حالا در حالی که هنوز زمان معرفی از نسل جدید این گوشی مشخص نشده است، افشاگری به نام OnLeaks تصاویر رندری Moto G Power 5G (2024) را به اشتراک گذاشه و طراحی آن را فاش ساخته است.

همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، موتو G Power جدید به مانند نسل قبلی از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد. البته نمایشگر این گوشی ۶٫۷ اینچی است و از نمایشگر ۶٫۵ اینچی نسخه سال ۲۰۲۳ بزرگ‌تر خواهد بود. در پنل پشتی موتو جی پاور ۲۰۲۴ نیز شاهد دو دوربین هستیم که در ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته است.

فریم دستگاه نیز تخت است و در سمت راست آن دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا جای گرفته‌اند. سنسور اثرانگشت نیز با دکمه پاور ادغام خواهد شد. فریم سمت چپ گوشی نیز میزبان درگاه سیم‌کارت است. بخش پایین موتو جی پاور ۲۰۲۴ نیز مقداری شلوغ است و در آن درگاه USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، یک میکرفون و یک اسپیکر قرار دارند.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق ادعای OnLeaks، موتو جی پاور ۲۰۲۴ با ابعاد ۱۶۷٫۳ در ۷۶٫۴ در ۸٫۵ میلی‌متر همراه خواهد شد. متاسفانه در این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا نشده و باید صبر کنیم تا جزئیات جدیدی از موتو جی پاور ۲۰۲۴ در دسترس قرار بگیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین